به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۴ ساعت ۲۰:۳۸
کد مطلب : ۶۸۵۰۸

شوخی بورسی‌ها با رسایی/عکس

گروه سیاسی: به دنبال اظهارات نماینده تهران در مجلس درباره بورس و خبر پیگیری وضعیت بورس در کمیسیون اصل نود و همچنین اظهارات وزیر اقتصاد درباره رسایی و بورس، برخی فعالان بورس به شوخی با رسایی پرداختند.
حمید رسایی گفته بود: « علی‌رغم وعده‌های رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد طی ماه‌های گذشته در مورد بازار بورس شاهد کاهش شاخص بورس در هفته‌های اخیر و وارد آمدن ضرر سنگین به سرمایه‌گذاران خرد هستیم. وی اظهار داشت: به دنبال شکایات زیاد مردم در مورد بورس این موضوع علاوه بر پیگیری در کمیسیون اصل ۹۰ ، در قالب سؤال و تذکر مورد پیگیری قرار می‌گیرد چرا که این اقدام موجب ضرر و زیان سرمایه‌گذاران کوچک و کاهش اعتماد مردم می‌شود.»

وزیر اقتصاد نیز در پاسخ به رسايي با کنايه گفت: «آقای رسایی اخیرا در بازار سرمایه فعال شدند و در کنار ایشان کارشناسان زیادی مشغول فعالیت در حوزه بازار سرمایه هستند. ضمن آنکه ایشان در جلسه‌ای که در کمیسیون اقتصادی برای بررسی سوالشان تشکیل شده بود اعلام کردند که من با وزارت اقتصاد و مسئولین بورس مساله‌ای ندارم و مشکل من با رییس‌جمهور و وزارت امور خارجه است.»

در همین حال نیز فعالان بورس عکس جنجالی رسایی که پس از استیضاح وزیر علوم منتشر شده بود را دستکاری کرده و با تیتر «کلاس تکنیکال رسایی» در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی منتشر کردند. گفتنی است، تکنیکال یکی از روش های تحلیل بازار سرمایه و بورس است.

تصویر اصلی



شوخی بورسی ها

مرجع : عصر خبر