به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۴ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : ۶۸۵۱۸

اميرحسين صادقی: دنبال بازوبند نیستم

گروه ورزشی: مدافع ملی پوش تیم استقلال گفت: من با بازوبند کاپیتانی در استقلال بزرگ نشده‌ام که حالا با نبستن آن کوچک شوم.
اميرحسين صادقی: دنبال بازوبند نیستم
امیرحسین صادقی قبل از آغاز تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران اظهارداشت: خدا را شکر می‌کنم بازی با سپاهان را بردیم و 3 امتیاز را گرفتیم و توانستیم چند نتیجه آخر را جبران کنیم. خوشبختانه مردم هم خوشحال شدند و با این پیروزی فشار از دوش ما و کادر فنی استقلال کم شد.وی افزود: ما سایپا را در بازی رفت در تهران بردیم ولی می‌دانیم کارمان سخت است. سایپا تیم جوانی دارد ولی اگر زمین خوب باشد فردا نتیجه لازم را گرفته و بازی خوبی را هم شاهد خواهیم بود.صادقی در خصوص حرکت رضا عنایتی بعد از گلزنی به سپاهان گفت: حضرت محمد (ص) یک چهره شناخته شده و مورد احترام در بین تمام مسلمانان جهان است. ما همه به او احترام می‌گذاریم و عنایتی هم مشهدی و از شهر امام رضا است. حرکت او خیلی خوب بود و انرژی زیادی به تمام بازیکنان استقلال داد و فکر می‌کنم این کار عنایتی یک تو دهنی به کسانی بود که به پیامبر توهین کردند.

مدافع ملی‌پوش استقلال در خصوص اینکه در دیدار قبل بازوبند را به بازو نبست گفت: نمی‌دانم چرا کاپیتانی تبدیل به سوژه‌ای برای همه شده و جالب است یک روزنامه هم از تیتری استفاده کرد که اصلا نمی‌خواهم در موردش صحبت کنم. آنها می‌خواستند با این حرکت من را کوچک کنند ولی صادقی با بازوبند کاپیتانی بزرگ نشده که با نبستن آن بخواهد کوچک شود. من در اینجا خیلی مسائل را شنیدم اما درباره آن حتی در اردوی تیم ملی هم صحبتی انجام ندادم.وی افزود: سال گذشته در اوکراین به امیر قلعه‌نویی گفتم بازوبند را به نیکبخت بدهیم که حتی قلعه‌نویی از این حرکت من استقبال کرد حالا هم عنایتی کاپیتان استقلال است و سال‌ها در این تیم زحمت کشیده و حقش است بازوبند را ببندد.

وی در خصوص آخرین شرایط خود نیز با خنده گفت: سلام می‌رساند ولی من شرایط خوبی دارم.
وی در پایان صحبت‌های خود در خصوص حرف و حدیث‌های چند وقت اخیر نیز تاکید کرد: بعد از عمل جراحی که داشتم فرصت کافی برای آماده‌سازی پیدا نکردم و درگیر کارهای درمانم بودم اما برخی دوستان از شرایط سوءاستفاده کردند و برایم حاشیه درست کردند. خوشبختانه حالا در همه جای دنیا اینترنت وجود دارد و می‌دیدم که حتی کسانی که با آنها سلام و علیک هم ندارم علیه من شایعه درست می‌کنند که از همه آنها تشکر می‌کنم.
مرجع : فارس