به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : ۶۸۵۲۶

فرکی: خود کفاشیان هم می​داند که باید برود

گروه ورزشی: سرمربي تيم فوتبال سپاهان مي‌گويد دير يا زود در راس فدراسيون تغييراتي ايجاد خواهد شد و آقاي کفاشيان نيز خودش مي‌داند که در آخر بايد از راس فوتبال کنار برود.
فرکی: خود کفاشیان هم می​داند که باید برود
 حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی فولاد مبارکه سپاهان و نفت تهران اظهار کرد: جایگاه دو تیم اهمیت ویژه‌ای دارد و باید تمام سعی و تلاش‌مان را انجام دهیم تا بتوانیم نتایج دلخواهمان یعنی برد را از نفت بگیریم.وی افزود: سپاهان تیمی است که سابقه خوبی در فوتبال ایران دارد و افتخارات زیادی به دست آورده است. البته نفت نیز مقابل ما در دو سال اخیر شایستگی‌های خود را نشان داده و امسال نیز در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد اما ما باید تمام سعی و تلاش‌مان را بکنیم تا بازی را به نفع خودمان به پایان برسانیم.

وی به محرومیت خلعتبری اشاره کرد و گفت: متاسفانه این بازیکن خوب‌مان را به علت سه اخطاره بودن برای بازی فردا نداریم اما خوشبختانه مصدومی در تیم‌مان وجود ندارد.فرکی در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان سپاهان توپ‌های پایانی خود را خراب می‌کردند و نتوانستند موقعیت‌های خوب خود را مقابل استقلال به گل تبدیل کنند، افزود: سپاهان و استقلال هر دو تیم‌های خوبی هستند. در این بازی، بازیکنان ما با بی‌توجهی موقعیت‌های خوبی را از دست دادند و بر عکس ما استقلال از موقعیت‌های خود بهترین استفاده را برد. اما خوشبختانه تیم سپاهان بعد از 50 روز تعطیلی، بسیار خوب بازی می‌کرد و کمترین اشتباهات در بازی را داشت.
وی درخصوص مصدومیت امین جهان عالیان بازیکن جوان این تیم گفت: او به تازگی و از نیم فصل دوم به تیم اضافه شده است و در ترکیب 18 نفره ما قرار دارد. دوست داریم که شرایط روحی او بهتر شود تا بتوانیم از او برای بازی استفاده کنیم.

وی درباره دو بازیکن جدید که سپاهان خریداری کرده است، افزود: خسوس در آنالیزهای اولیه ما بسیار خوب بود اما در یکی از تمرین‌ها با مصدومیت مواجه شد و او را برای مداوا و استراحت فرستادیم. او شنبه به تمرین‌های ما اضافه خواهد شد تا بتوانیم اگر شرایط خوبی داشت از او برای بازی بعد استفاده کنیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: فضیل مساعد بازیکن ازبکستانی ما در بازی مقابل استقلال عملکرد خوبی از خود نشان داد و به عنوان هافبک دفاعی برای ما بازی کرد. البته او می‌تواند در دو پست دیگر بازی کند.

وی درخصوص روند رو به افت حسین پاپی در چند بازی اخیر افزود: او بازیکن توانمند و قابلی است. وی یکی از بازیکنان اصیل و باتعصب سپاهان است و بعد از مدت‌ها پایش به گلزنی مقابل استقلال باز شد. انتظارات من از پاپی بیشتر است و او باید بهتر و خطرناک‌تر کار کند.
فرکی درباره عضویت جلال طالبی در کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: من از نزدیک با ایشان برخورد نداشتم اما از این انتصاب بسیار خوشحالم زیرا سابقه ایشان نشان می‌دهد که می‌تواند کمک بسیار زیادی به تیم ملی انجام دهد. امیدوارم ایشان به مقامات بالاتری در فوتبال ایران دست یابد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره تغییر در راس فدراسیون اضافه کرد: تغییر در راس فدراسیون اتفاق خواهد افتاد و تنها دیر یا زود دارد. آقای کفاشیان خود هم می‌داند که در پایان باید تغییر کند و امیدوارم بعد از ایشان کسانی که به ریاست فدراسیون می رسند بتوانند رضایت افکار عمومی را جلب کنند. البته این کار بسیار سختی است.
او درباره بازی ندادن به سوکای نیز گفت: یک سری صحبت‌هایی است که من به خاطر صلاح باشگاه نمی‌توانم آن‌ها را بگویم. ترجیح می‌دهم در این مورد حرفی نزنم اما بازی کردن سوکای را من تشخیص می‌دهم و هر زمان که برای تیم مناسب باشد بازی خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس دارای دو دروازه‌بان خوب بود و یکی از آن‌ها را رد کرد و آیا شما بهتر نبود که بین رحمان و شهاب گردان یکی را انتخاب کنید افزود: پرسپولیس مجبور شد که بین سوشا و نیلسون یکی را انتخاب کند. من به هر دوی آن‌ها نیاز دارم و دلیلی ندارد که بخواهم یکی از آن‌ها را رد کنم زیرا در نیم فصل دوم فشار در بازی‌ها بسیار زیاد است و ما نیاز به دو دروازه‌بان خوب داریم چون ممکن است یکی از آن‌ها مصدوم شود و نیاز به یک دروازه‌بان دیگر داشته باشیم.