به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب : ۶۸۶۰۰

مکانی: برنامه نود نگاه نمی‌کنم

گروه ورزشی: سوشا مکاني از بين 6 واکنش دروازه‌بان هاي ليگ‌برتري موفق شد در برنامه نود از نگاه بينندگان بهترين واکنش فصل را به نام خود اختصاص بدهد.
مکانی: برنامه نود نگاه نمی‌کنم
دروازه‌بان پرسپولیس گفت که این چیزها خوشحالش نمی‌کند و فقط موفقیت پرسپولیس است که باعث خوشحالی اش می‌ شود.

برنامه نود را ندیدم
من برنامه نود را ندیدم و در نتیجه نمی‌ دانم به جز عکس العمل من در بازی با ذوب‌آهن بقیه واکنش ها مربوط به کدام دروازه‌بان ها می‌شود. در نتیجه نمی‌توانم نظر بدهم که آیا سیو من بهترین واکنش بود یا نه؟ من جای مرد نیستم و هرگز در اینگونه نظرسنجی ها شرکت نکرده ام. به همین دلیل هم نمی‌ توانم بگویم که واکنش کدام دروازه‌بان بهتر بوده یا اگر خودم بودم به کدام دروازه‌بان رای می‌ دادم.

برای نگاه نکردن برنامه نود دلیل شخصی دارم

من یک سال است که برنامه نود را نگاه نمی‌ کنم و برای این مساله دلیل دارم. بالاخره انتخاب یک برنامه یک موضوع سلیقه ای است و اگر برنامه نود را نگاه نمی‌ کنم یک دلیل شخصی دارد. دوست ندارم این موضوع را باز کنم چون این یک تصمیم شخصی است و تغییری هم نمی‌کند.

با فردوسی پور مشکلی ندارم
نه با فردوسی پور مشکلی دارم و نه با هیچ کس دیگری در فوتبال ایران. من همه را دوست دارم اما واقعیت این است که در زمان برنامه نود خوابم برده بود چون صبح و بعدازظهر تمرین می‌ کنیم. وقت نمی‌ کنم برنامه نود را تماشا کنم.

فکر کردم دوستانم کری می‌ خوانند
من هیچ اطلاعی از سوال پیامکی برنامه نود نداشتم. تلویزیون خاموش بود و دوستان من پیامک می‌ دانند و برای من یک تا 6 می‌ فرستند. اول فکر کردم دارند برای من کری می‌ خوانند اما بعدا یکی از دوستانم متن کامل برنامه اس ام اس نود را برای من فرستاد و آنجا بود که من فهمیدم ماجرا چیست.

این چیزها من را خوشحال نمی‌ کند
اینکه من بهترین واکنش را داشتم من را خوشحال نمی‌کند چون این ها شادی های زودگذر است. تنها وقتی خوشحال می‌ شوم که بتوانیم طرفداران پرسپولیس را خوشحال کنیم. طرفداران پرسپولیس وقتی خوشحال می‌ شوند که این تیم به روزهای اوجش برگردد. به همین دلیل هم هست که من می‌ گویم فقط زمانی خوشحال می‌شوم که پرسپولیس به روزهای خوبش برگردد. واقعا تحمل ناراحتی تماشاگران برای من بسیار سخت است.

پرسپولیس باید خودش را به صدرجدول نزدیک کند
الان ما نمی‌ توانیم خیلی به قهرمانی فکر کنیم چون از صدرجدول عقب افتاده ایم. الان باید به فکر این باشیم که هر چه سریع تر اختلافمان با صدرجدول را کم کنیم. یک نکته مثبت ما این است که الان کسی به پرسپولیس به چشم مدعی نگاه نمی‌ کند و ما می‌ توانیم بدون استرس و چراغ خاموش خودمان را به صدرجدول نزدیک کنیم.

امیدوارم که درخشان از زیر فشار خارج شود
امیدوار هستم بتوانیم ملوان را ببریم تا آقای درخشان و تیم از زیرفشار خارج شود. انتقادهایی که به حمید درخشان در این هفته شد به حق نبود و من امیدوارم آقای درخشان بتواند بار دیگر توانایی فنی خود را در پرسپولیس نشان دهد.
مرجع : ورزش3