به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ ساعت ۲۳:۰۸
کد مطلب : ۶۸۶۳۲

قلعه‌نویی: این تیم واقعی استقلال بود

گروه ورزشی: سرمربی استقلال پس از برتری مقابل سایپا اعلام کرد که تیمش استقلال واقعی شده است.
قلعه‌نویی: این تیم واقعی استقلال بود
امیر قلعه‌نویی پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل سایپا گفت: ابتدا باید دعا کنیم که آقای کارگر جم که حالش خوب شود. باید از هیئت فوتبال کرج هم برای ایجاد شرایط خوب در ورزشگاه تشکر کنم. تشکری هم از علیرضا فغانی که باعث افتخار ما شدند، می‌کنم. فغانی با وجود اینکه خسته بود قضاوت خوبی در این دیدار داشت.وی افزود: از کرار جاسم به دلیل اخطاری که گرفت و از بازی اخراج شد گله‌مند هستم.

سرمربی استقلال با تمجید از مجید جلالی و تیمش گفت: اگر روزی قهرمان شدیم، دلیلش گذشتن از سد تیم سایپا بود. در واقع عبور از این تیم به ما برای قهرمانی کمک خواهد کرد. به غیر از ضربه‌ای که میلاد میداودی به تیر دروازه زد، بازی را در کنترل ما بود. هر چند که مالکیت توپ شاید در اختیار تیم سایپا بوده باشد.

قلعه‌نویی ادامه داد: شاکر خدا هستم که 3 امتیاز را گرفتیم. این تیم واقعی استقلال است، چرا که هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ روحی آماده هستیم. در نیم فصل اول برخی‌ها اذیت کردند ولی الان استقلال‌گونه بازی می‌کنیم.وی در پایان عنوان کرد: از هواداران استقلال تشکر می‌کنم و از آنها می‌خواهم که در بازی‌های بعد هم به ورزشگاه بیایند و از تیم حمایت کنند.
مرجع : تسنیم