به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۶ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب : ۶۸۶۴۳

10 میلیون نفر جوان دم بخت داريم اما...!

گروه جامعه: معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور با بیان اینکه بیش از 10 میلیون نفر در سن ازدواج در کشور مجرد هستند، گفت: به منظور برررسی مسائل این قشر از جامعه شورای عالی جوانان با ریاست رئیس‌جمهور تشکیل می‌شود.
10 میلیون نفر جوان دم بخت داريم اما...!
محمود گلزاری در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قزوین که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: جوانان نسبت به بقیه گروه‌های سنی تفاوت‌هایی دارند که حتی برخی از مسئولان و برنامه‌ریزان نیز به آن توجه نمی‌کنند. وی با اشاره به ویژگی‌های منحصر به‌فرد جوانان افزود: استقلال یکی از ویژگی‌های منحصر به‌فرد جوانان بوده و جوان به صورت طبیعی در برابر بی‌عدالتی‌ها می‌ایستد که این امر موجب شده جوان در تمام دنیا به نیروی قدرتمندی تبدیل شود و در برابر دروغ، ریا و آنچه که نامردی است، ایستادگی کند.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور با اشاره به اینکه در سطح استان‌ها نیز ستاد ساماندهی امور جوانان با ریاست استاندار استان فعالیت می‌کند، اضافه کرد: هم‌افزایی فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در سطح استان، پیگیری مسائل مرتبط با حوزه جوانان، کاهش آسیب‌های اجتماعی جوانان جز اعتیاد و اوقات فراغت جوانان از مهم‌ترین اهداف و مسائلی است که این ستاد دنبال می‌کند.

گلزاری ادامه داد: در حال حاضر در سطح کشور 10 میلیون جمعیت مجرد داریم که مشکل تنها 40 درصد آن‌ها اقتصادی است و بقیه زیر بار ازدواج و تشکیل خانواده نمی‌روند. وی با اشاره به راه‌اندازی کلینیک کنترل خشم عنوان کرد: حدود 20 روز پیش موفق شدیم کلینیک کنترل خشم را در استان تهران راه‌اندازی کنیم و این آمادگی وجود دارد تا در استان‌های دیگر کشور نیز با همکاری شهرداری‌ها نسبت به این مهم اقدام کنیم.