به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۳۰
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۸ ساعت ۲۲:۵۸
کد مطلب : ۶۸۸۵۳

صفحه‌ کلیدی با 8 کلید فوق‌ هوشمند/ تصاویر

گروه فناوری: محققان آمریکایی صفحه کلیدی دارای هشت کلید فوق‌هوشمند طراحی کرده‌اند که از قابلیت یادگیری شیوه تایپ کردن کاربر برخوردار است.
صفحه‌ کلیدی با 8 کلید فوق‌ هوشمند/ تصاویر
صفحه کلید هوشمند TextBlade که برای تلفن همراه و تبلت طراحی شده است، متشکل از سه بخش مجزا است که توسط آهنربا به یکدیگر متصل می‌شوند؛ هدف از این طراحی، امکان جابه‌جایی راحت این صفحه کلید 42 گرمی عنوان شده است.این صفحه کلید با هشت کلید فوق‌هوشمند دارای 26 حرف الفبای انگلیسی، اعداد و علائم نقطه‌گذاری است؛ اندازه صفحه کلید پس از اتصال سه بخش مختلف 104mm x 30.6mm x 11.3mm است.

یکی از قابلیت‌های متمایز صفحه‌کلید TextBlade در مقایسه با سایر نمونه‌ها، ارائه برنامه نرم‌افزاری اختصاصی جهت تشخیص هوشمند و پیش‌بینی کلمه‌های مورد نظر کاربر است؛ این برنامه همچنین امکان استفاده از صفحه کلید برای تایپ کردن به زبان‌های اروپایی مانند فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی و زبان‌های آسیایی مانند چینی، ژاپنی و کره‌ای را فراهم می‌کند.

صفحه کلید هوشمند از طریق بلوتوث به تلفن همراه یا تبلت دارای سیستم‌عامل iOS یا اندروید متصل می‌شود؛ عمر باتری آن نیز حدود یک ماه است. شرکت WayTools از ماه مارس (فروردین 94) این محصول را با قیمت 99 دلار به بازار عرضه خواهد کرد.





مرجع : ایسنا