به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۶۹۰۵۹
خیلی‌ها می‌گفتند بدون کرار به مشکل می‌خوریم؛

قلعه نویی: یک تیم کامل شده ایم

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خیلی ها می گفتند که استقلال بدون کرار به مشکل برمی‌خورد.
قلعه نویی: یک تیم کامل شده ایم
امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل پیکان در نشست خبری اظهار داشت: خدا را شاکرم که توانستیم 3 امتیاز حساس و حیاتی را بگیریم. واقعا این عده تماشاگران در شرایط سخت ما را همراهی کردند از همه آنها تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: هفته سختی را دنبال کردیم، خیلی ها می گفتند بدون جاسم کرار به مشکل می خوریم اما دیدید که به تیم تبدیل شدیم و این برد را به هواداران تقدیم می‌کنم.
وی افزود: هر تیمی که در این هفته با ما بازی می‌کند در هفته آینده با رقیب ما بازی می‌کند که اگر این موضوع چرخشی باشد بهتر است. دو فصل گذشته اینگونه(چرخشی) بود. وقتی با ما بازی می‌کنند دعا می‌کنیم بازیکنان حریف کارت نگیرند تا در بازی آینده با رقیب ما با تمام توان حاضر شوند. امیدوارم این مسئله برطرف شود و اگر مثل گذشته باشد بهتر است.

سرمربی استقلال تصریح کرد: ما هفته بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم، اما بازیکنانم با تمام جان و دلشان بازی کردند و از آنها تشکر می‌کنم که مردانه به میدان رفتند و بازی کردند. چند ماه است که بازیکنان و کادر فنی استقلال حقوق نگرفتند اما به عشق مردم و تعصب پیراهن استقلال بازی می‌کنند. می‌بینید که در تیم‌های باشگاهی هم تعصب وجود دارد، با اینکه چند ماه حقوق نگرفته‌اند اما به خوبی در زمین عملکردشان را نشان دادند.
قلعه نویی در خصوص تعویض یعقوب کریمی گفت: او مصدوم شد که در نیمه اول او را تعویض کردند.

وی در مورد استفاده از وحید طالب‌لو و اینکه آیا حضور او مقابل استقلال به مسائل دیگری ربط داشته یا خیر، گفت: ما سه گلر داریم که هر سه آنها مثل برادر در کنار یکدیگر هستند، در صورتی که قبلاً اینگونه نبود و مشکلاتی وجود داشت. محسن در دو بازی گذشته عملکرد خوبی از خود نشان داد و واقعاً ثابت کرد که جایش در تیم ملی است، اما کادر فنی تصمیم گرفت از وحید طالب‌لو در این بازی استفاده کند و پیش از بازی با سایپا به طالب‌لو گفتم که در بازی با پیکان درون چارچوب قرار می‌گیرد.

امیر قلعه نویی پس از پایان این نشست هنگامی که با سؤالی از خبرنگاران مواجه نشد، با خنده خطاب به خبرنگاران گفت: حالا اگر مساوی می‌کردیم دوهزار سؤال می‌پرسیدید.