به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۲۱ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب : ۶۹۲۶۵
یکی برای رونالدو و مسی و یکی برای دیگران!

دی‌ماریا: فیفا باید ۲ توپ طلا بدهد

گروه ورزشی: بال آرژانتینی تیم فوتبال منچستریونایتد معتقد است که هموطن او می‌تواند در تیمی بازی کند که آقای خاص هدایت آن را بر عهده دارد.
دی‌ماریا: فیفا باید ۲ توپ طلا بدهد
آنخل دی‌ماریا معتقد است که لیونل مسی می‌تواند به تیمی ملحق شود که ژوزه مورینیو هدایت آن را بر عهده دارد و از کار کردن با آقای خاص لذت ببرد.
مدتی است که اخبار ضدونقیضی درباره احتمال جدایی مسی 27 ساله از بارسلونا شنیده می‌شود و چلسی یکی از تیم‌هایی بوده که از آن به عنوان مشتری پروپا قرص این ستاره آرژانتینی نام برده شده است.
دی‌ماریا معتقد است این اتفاق چیزی نیست که امکانپذیر نباشد و اینکه مسی و مورینیو قطعاً می‌توانند با یکدیگر کار کنند، هرچند او انتظار دارد که هموطنش در نیوکمپ بماند.

آنخل دی‌ماریا در گفت‌وگو با سایت فیفا اظهار داشت: من فکر نمی‌کنم که مسی هیچ مشکلی برای کار کردن با مورینیو داشته باشد. البته راستش را بخواهید من فکر نمی‌کنم که لئو بخواهد بارسلونا را ترک کند. ترک تیمی که به شما همه چیز داده کار سختی است، جایی که عملاً در آن بزرگ شده‌اید.
بال پیشین رئال مادرید که تابستان امسال به شیاطین سرخ پیوست، در ادامه در خصوص مقایسه لیونل مسی که با او در تیم ملی آرژانتین بازی کرده است و کریستیانو رونالدو که هم‌تیمی‌اش در رئال مادرید بود، گفت: من درمورد مقایسه این دو نفر همیشه یک چیز گفته‌ام: آنها دو بازیکن کاملاً متفاوت هستند. لئو در تمام جریان بازی حضور دارد و استارت‌های کوتاه می‌زند و با دریبل‌های ریز و کنترل فوق‌العاده‌اش بر توپ دو سه بازیکن را در فضاهای بسته از پیش رویش برمی‌دارد. کریستیانو اما بازیکنی قدرتی‌تر است و قدرت شوتزنی از راه دور دارد. این دو بازیکن با هم فرق دارند.

دی‌ماریا در پاسخ به این سؤال که کدام بازیکن را شایسته کسب توپ طلای فیفا می‌داند، عنوان کرد: اگر من جای فیفا بودم، هر سال دو توپ طلا اهدا می‌کردم، یکی برای برنده رقابت میان مسی و رونالدو و یکی برای سایر بازیکنان!
مسی و رونالدو در هفت سال اخیر توپ را میان خود رد و بدل کرده‌اند که سهم رونالدو سه توپ طلا و سهم مسی چهار توپ طلا بوده است. آخرین بازیکنی که پیش از مسی و رونالدو توپ طلا را کسب کرد، کاکا، هافبک برزیلی میلان در سال 2007 بود.
مرجع : تسنیم