به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۵۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ ساعت ۰۱:۳۱
کد مطلب : ۶۹۵۳۷
حسينيان: احمدی‌نژاد یک بچه تخس بود؛

احمدي‌نژاد عزت جمهوری اسلامی را بالا برد!

گروه سياسي: يك نماینده گروه پايداري در مجلس گفته است محمود احمدی‌نژاد در رابطه با رهيری در نقش یک «بچه تخس» ظاهر شده بود؛ اما عزت ملی جمهوری اسلامی را بالا برد!
احمدي‌نژاد عزت جمهوری اسلامی را بالا برد!
روح‌الله حسینیان٬ در خصوص علت رفتارهای برخی اصولگرایان و دولت احمدی‌نژاد، بدون اشاره به آسیب‌هایی که دولت احمدی‌نژاد به کشور و مردم وارد کرد، اظهار داشت: احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری بود که خدمات بسیار فراوانی در دولت وی انجام شد. عزت ملی جمهوری اسلامی در دوران وی به صورت چشمگیری در میان ملت‌ها و حتی دولت‌های مختلف بالا رفت. طوری که رئیس‌جمهور بولیوی در ایام انتخابات ریاست جمهوریش از آقای احمدی‌نژاد به این علت که دیدار با وی در رای آوریش موثر است، دعوت می‌کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه "انتقاد رفتار سختگیرانه با آقای احمدی‌نژاد را قبول دارم و معتقدم که این رفتار نتایج بدی را در پی داشت که شاهد بودیم"، تصریح کرد: بعضا تصمیمات بد و لجاجت وی باعث شد که این رویکرد از برخی اصولگرایان شعله ور شود. بنده در دوران خانه‌نشینی احمدی‌نژاد ساعت‌ها با وی صحبت کردم و به ایشان می‌گفتم که رفتار شما در بیرون تلقی ایستادن در مقابل رهبری را نمود می‌دهد و بهتر است به این روال پایان دهید. اما وی تاکید داشت که من به ولایت نزدیک‌تر هستم و حضرت آقا را بیشتر از شما دوست دارم. البته این اعتقاد بنده است که رابطه احمدی نژاد با رهبری به قول خودش رابطه پدر و پسری است. و اشتباهات وی منجر نمی‌شود که او را ضد ولایت بنامیم. او حقیقتا مرید حضرت آقا و ولایت است... معتقدم که احمدی نژاد دررابطه با حضرت آقا یک بچه تخس بود و هیچ غرض واقعی وجود نداشت.