به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۲۶ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : ۶۹۷۲۲

تیم منتخب هفته بیستم لیگ برتر

گروه ورزشی: هفته بيستم ليگ برتر بدون احتساب بازي نفت و پيکان که پيش از همه بازيهاي هفته 21 انجام شد و به تساوي انجاميد با تداوم صدرنشيني نفتي ها به پايان رسيد.
تیم منتخب هفته بیستم لیگ برتر
تیم برتر این هفته از مسابقات لیگ با حضور این نفرات تشکیل می شود:

دروازه‌بان:
رحمان احمدی(سپاهان): برابر تیم فولاد صدرنشین، این گلر باتجربه نمایش موفقی داشت و توانست حملات فولاد را با واکنش های خوب کنترل کند. نمایش خوب رحمان یکی از علل اصلی برد زردها در خانه حریف بود و سپاهان را در طی طریق به بالای جدول یاری کرد.

مدافعان:
هادی عقیلی(سپاهان): در روز غبار آلود اهواز با خونسردی قابل توجه و پوششی پر از تحسین، مهاجمان خلاق فولاد را کم اثر کرد، به گونه ای که فولادی ها در کل بازی تنها یک فرصت گل به دست آوردند.
عبدالله کرمی(سپاهان): برابر تیم سابق خود عالی کار کرد و تمام ضربات سر را بالاتر از مهاجمان حریف زد و یکی از خوبترین های هفته بیستم مسابقات لیگ بود.
مایکل اومانیا(پرسپولیس): وقتی پرسپولیس به آستانه انسجام برگشت تاثیر عملکرد اومانیا در بازی به نحو بارزی خودنمایی کرد، او در کنار بنگر مهاجمان پدیده را در بازی پرسپولیس در مشهد به خوبی مهار کرد و از عوامل موفقیت تیم فوتبال پرسپولیس بود.

خط میانی:

قاسم حدادی فر(ذوب آهن): صبح روز بازی برابر استقلال خوزستان، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال استقلال اعلام کرد که بازی حدادی فر نقطه عطف تیم اصفهانی است و در بازی هم به واقع این گونه شد، حدادی فر کارگردان خط میانی ذوب آهن با ارائه یک بازی موفق، ستاره تیمش برابر استقلال خوزستان بود.
محمدنوری(پرسپولیس): با یک بازگشت موفق دیگر، بیشترین تاثیر را در موفقیت و برد پرسپولیس در مشهد داشت، او توازن در میانه میدان را برای پرسپولیس حفظ کرد تا مردان کناره میدان پرسپولیس بتوانند ثمره تلاش او و سایر یاران این تیم را به 3 امتیاز دلپذیر بدل کنند.
حسین بادامکی(صبا): بادامکی در 33 سالگی یک بازیکن باتجربه است که گاهی می تواند مثل بازی تیمش برابر تراکتورسازی 2 گل در 8 دقیقه به ثمر رسانده و تیمش را به آستانه یک بازگشت تاریخی برساند، او با این 2 گل تنها مردی بود که از یک تیم بازنده در تیم هفته ورزش سه قرار گرفت.
پژمان نوری(ملوان): بازگشت نوری برای ملوان یک نعمت حیاتی بود و این واقعیت را فیروز کریمی بسیار خوب درک کرد و او را تبدیل به ستاره ای کرد که 10 سال قبل در تیم های پگاه رشت و ملوان انزلی بود، مردی که در پرسپولیس و استقلال یک بازیکن فعال و دونده بود، در تیم شهرش یک بازیکن تاثیر گذار پشت مهاجمان است و می تواند در 34 سالگی همه هویت ملوان را زنده کند.
آندرانیک تیموریان(تراکتورسازی): آندو از زمانی که به تراکتور آمده به یکی از ستون‌های اصلی تراکتور تبدیل شده است. تیموریان با گل و پاس گل به استقبال این هفته آمد و یکی از موثرترین بازیکنان در برد تراکتورسازی بود.


مهاجمان:
سجاد شهباززاده(استقلال): در 10 بازی اخیر برای استقلال تهران 8 گل زد و به نزدیکی ادینهو در جدول گلزنان برتر رسید، او در دقایق پایانی با حضور ذهن عالی استقلال را در صدر جدول و در حریم پیشتازی زنده نگه داشت، امروز مثلث خاطره ساز خط حمله استقلال 3 آقای گل در لیگ برتر دارد. عنایتی مدل84، برهانی مدل87 و بالاخره...
ارسلان مطهری(نفت تهران): 2 گل او در دقایق 39 و47 برای تیم فوتبال نفت باعث شد که نفت برابر سایپا برنده شود و در کورس بماند. ارسلان مطهری که بعد از 10 بازی در ترکیب ثابت تیم نفت قرار می گرفت، لایق و شایسته کار کرد.

گفتنی ست که در تیم منتخب هفته بیستم مردانی چون: خلعتبری از سپاهان، رضا اعتمادی از تیم ملوان، هادی نوروزی از تیم پرسپولیس، حنیف عمران زاده از استقلال، عباس بوعذار از نفت تهران، مهدی شریفی از سپاهان، سید مهدی سیدصالحی از تیم استقلال خوزستان و کاوه رضایی و علی حمام از ذوب اهن با ارائه بازیهای خوب می توانستند حاضر باشند که به علت محدودیت نامشان را در این عرصه قید می کنیم.
مرجع : ورزش3