کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حکم6 ماه حبسم به جزای نقدی تبدیل شد

قدوسي: توافق ژنو كلاهی بود که بر سر ملت رفت!

26 بهمن 1393 ساعت 16:41

گروه سياسي: جواد کریمی‌قدوسی نماینده گروه پايداري گفته است: حکم شش ماه حبسم به 2 میلیون جزای نقدی تبدیل شده است. گزیده اظهارات جالب و پيش‌بيني‌هاي او در جمع حدودا 100 نفره در مسجد شیخ احمد بروجرد را به نقل از سايت محلي «روزهاي بروجرد» بخوانيد:


پیروزی و فتح نهایی در دو قدمی ایران قرار گرفته است اما همیشه بزرگترین شکست ها در دو قدمی پیروزی بدست مي‌آید. جمهوری اسلامی محتاج به نگهداری و پاسداری است غرور و دست کم گرفتن دشمن و استراحت کردن از آفت های انقلاب است.

خدعه مذاکره در سال 36 هجری نیز در جنگ صفین شروع شد ما نیز در 36 سالگی انقلاب دچار این خدعه شده ایم بزرگترین شکست جبهه حق در تاریخ در جنگ صفین وارد شد. عمر و عاص به معاویه گفت آنها را به اعتدال و صلح دعوت کنید تا کی دعوا تا کی صلح؟!

اینها مي‌خواهند این مقاومت شما را در دو قدمی بشکنند به علی گفتند مذاکرات را بپذیر و به مالک بگو برگردد علی دید اصل و اساس حکومت در خطر است لذا گفت باشد. درست ما هم در سال 36 هجری هستیم رهبر گفته اند ما در دو قدمی پیروزی هستیم.

بزرگترین و راهبرد غرب مقابله با اسلام انقلابی است اگر اهل مقاومت نباشیم ولایت فقیه، شورای نگهبان و بسیج و سپاه را از ما مي‌گیرند.

در راس حملات دشمن بچه های انقلابی است که متهم به افراطی گری مي‌شوند در دانشگاه فتنه بوجود مي‌آورند تا جلوی تولید علم گرفته شود چرا ما به 4-5 وزیر علوم رای ندادیم؟

چرا اصرار دارند مردم و نمایندگان نقد نکنند چرا با این ادبیات سخیف صحبت مي‌کنند دشمن به صراحت مي‌گوید با ایرانی که محور آن دولت باشد مخالف نیستیم با ایرانی که انقلابی باشد مخالفیم.

استاد نفوذ در حاکمیت سرویس جاسوسی انگلیس است اگر بخواهند ترور کنند سرویس جاسوسی اسرائیل را مي‌فرستند اگر بخواهند نفوذ فرهنگی کنند سرویس جاسوسی فرانسه را مامور مي‌کنند.

در کمیسیون امنیت ملی نامه ای به اتفاق آرا به آقای روحانی نوشته شده است که استاندار سیستان و بلوچستان به دلیل رخنه اجتماعی که در آنجا در حال روی دادن است برکنار شود.

برخی به دنبال تطهیر چهره امریکا هستند آمریکا را کسی بزک نکند، این شیطان است و عوض نمی شود تا از بین برود. چرا از آمریکا به اسم کدخدا نام مي‌برید.

سه بار در انقلاب امنیت ملی تهدید شد: جنگ تحمیلی، رحلت امام(ره) و سال 88 چون سابقه داران صف کشیده بودند.

آنچه که درباره‌ی حکم مهدی هاشمی شنیده ام این است که حداکثر حکمی که برای وی در نظر گرفته شده است 5 سال زندان است که در تجدید نظر به 2 سال خواهد رسید.

دعا کنید اصولگرایان به وحدت برسند البته در این زمینه منشوری در حال نوشتن است.

توافق کلی که در ژنو انجام شد کلاهی بود که بر سر ملت رفت طرف مقابل بعید است که تمام تحریم ها را یکجا بردارد.
از شرکت پدیده شاندیز تعهد گرفته اند که حق مردم را حفظ کند در حالی که سهم 26 مدیر آن 80درصد و مردم 20درصد است. آنان تنها نام پدیده را به عنوان برند 60 میلیارد تومان به عنوان آورده حساب کرده اند.

وی درباره‌ی محکومیت 6 ماه حبس خود (با شکایت علاالدین بروجردی) گفت: حکم شش ماه حبس به 2 میلیون جزای نقدی تبدیل شده است که البته من شکایتی را تسلیم قوه قضاییه کرده ام که یکسال و نیم است که خاک مي‌خورد! وی در پاسخ به احتمال استیضاح رئیس جمهور نیز گفت: ایراد و اشکال هست اما کار به استیضاح نمی کشد و این چند سال هم به پایان مي‌رسد!


کد مطلب: 69735

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/69735/قدوسي-توافق-ژنو-كلاهی-سر-ملت-رفت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir