به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۲۶
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۲۸ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب : ۶۹۸۷۳
خونخواهي در كنار مديترانه براي شيخ اسامه!

فرمانده عملیات ذبح 21 كارگر مصري/عكس

گروه بين‌الملل: فرمانده گروه تروریستی داعش که ذبح ۲۱ قبطی مصری در لیبی را عملیاتی کرد شناسایی شد.
فرمانده عملیات ذبح 21 كارگر مصري/عكس
به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ فعالان شبکه‌های اجتماعی از جمله توئیتر می‌گویند، حساب فرمانده عملیات سر بریدن ۲۱ قبطی مصری در لیبی، شناسایی شده است. یک حساب در سایت توئیتر با نام «ابو سلیمان الجهبذی» باز شده و خود را فرمانده گروه تروریستی داعش معرفی می‌کند اما در پیامی که منتشر کرده مشخص شده وی فرمانده داعش است.

صاحب این حساب تصویر فرمانده عملیات سر بریدن قبطی‌ها را بر روی صفحه توئیتر قرار داده است. ابو سلیمان الجهبذی، با انتشار نوشته‌هایی درباره فعالیت‌های داعش بر روی صفحه توئیتر، خود را هوادار این گروه معرفی می‌کند اما آخرین توئت وی نشان می‌دهد که او از عناصر اصلی داعش است. وی در آخرین تویتش نوشته است: «به مسلمانان می‌گویم: به دوستی شما ادامه خواهیم داد، هر چند از ما بدتان بیاید، زندگی شما را می‌خواهیم، حتی اگر مرگ ما را خواستید، به خدا سوگند که بریدن گردنم را بر کشتن به ناحق مسلمان ترجیح می‌دهم.»

گفتنی است که صاحب این حساب در پیام‌های خود از پیام «امضا شده با خون امت صلیبی» استفاده کرده است. گروه تروریستی داعش روز گذشته با انتشار فیلمی هولناک ۲۱ شهروند مسیحی مصری را که چند روز پیش ربوده بودند سر بریدند. در این فیلم، تروریست‌های سیاهپوش داعش این شهروندان مسیحی مصر را در حالی که لباس‌های نارنجی بر تن داشتند در بخشی از سواحل دریای مدیترانه که در کشور لیبی قرار دارد ذبح کردند.

«ابو سلیمان الجهبذی» فرمانده این گروه، در این کلیپ خطاب به غربی‌ها اعلام می‌کند: امنیت شما بستگی به امنیت ما دارد؛ و اگر با ما بجنگید سرهای کسانی که با خود صلیب حمل می‌کنند را خواهیم برید؛ تا روزی که «عیسی مسیح» بازگردد! وی دلیل انتخاب ساحل مدیترانه برای این جنایت را اینگونه ابراز می‌نماید: در این دریا بود که شما جنازه «شیخ اسامه بن لادن» را پنهان کردید!