به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۳۰ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب : ۷۰۱۵۶

پرسپولیس- صبا؛ بازنده می‌‌میرد!

گروه ورزشی: امروز در ورزشگاه آزادي ممکن است اتفاقات خيلي مهمي رخ بدهد. مهدي تارتار و حميد درخشان که با لباس پاس و پرسپوليس بارها مقابل هم قرار گرفته اند، اين بار در کسوت مربي با هم خواهند جنگيد.
پرسپولیس- صبا؛ بازنده می‌‌میرد!
پرسپولیس و صبا برای رسیدن به رتبه هفتم لیگ با هم مصاف می‌ دهند. سایپا بازی سختی را در کرج برابر فولاد دارد و اگر نتواند امتیاز بگیرد برنده دیدار پرسپولیس و صبا با 28 امتیاز تا رتبه هفتم بالا می‌ آید.

1. پرسپولیس و صبا از تیم های ورشکسته نیم فصل دوم لیگ هستند، پرسپولیس در نیم فصل دوم صاحب یک برد، 4 باخت، 3 گل زده و 6 گل خورده است. صبا هم صاحب 2 مساوی، 3 باخت، 4 گل زده و 8 گل خورده است.

2. در 21 دیدار گذشته در لیگ پرسپولیس با 8 برد، 8 مساوی، 5 باخت، 28 گل زده و 24 گل خورده موفقیت بهتری نسبت به حریف دارد.

3. بازی رفت 2 تیم روز 8 شهریور در حضور 10 هزار تماشاگر انجام شد و پرسپولیس با 2 گل دقایق 5 امید عالیشاه، 60 مهدی طارمی بازی را 2 ـ صفر در قم برد، هر 2 زننده گل در این بازی کارت زرد گرفتند.

4. مربیان 2 تیم در بازی رفت علی دایی و صمد مرفاوی بودند که هیچ کدام در حال حاضر عضو این دو تیم نیستند.

5. مسابقه رفت صبا مقابل پرسپولیس زمانی برای درخشش سوشا مکانی بود که آن وقت ها رقابت سختی با نیلسون کوریا داشت. سوشا در آن بازی نمایش خوبی از خود نشان داد تا در مسابقه بعدی مقابل تراکتور فیکس باشد... مسابقه ای که پرسپولیس در آن 3 گل خورد تا علی دایی شغلش را از دست بدهد.

6. در ترکیب پرسپولیس احتمال سوشا مکانی، میشائیل اومانا، نورمحمدی، بابک حاتمی، حمیدرضا علی‌عسگر، مهرداد کفشگری، هادی نوروزی، گابریل، امید عالیشاه، محمد نوری و مهدی طارمی بازی خواهند کرد.

7. برای تیم صبا، احتمالا مهرداد طهماسبی، ابوالفضل ابراهیمی، محمدامین آرام طبع، حسین کوشکی، پیروز قربانی، حسین بادامکی، ایوب کلانتری، وحید علی آبادی، محمد اوسانی، فرشید باقری و سعید مهدی پور بازی می‌ کنند.

8. محسن بنگر از پرسپولیس تنها بازیکن محروم این دیدار است که در بازی گذشته کارت گرفت و این بازی را دست داد. در بازی فردا رضا نورمحمدی به همراه میشائیل اومانیا در قلب دفاع پرسپولیس حضور خواهند داشت و با توجه به مصدومیت خانزاده خط دفاع پرسپولیس ذخیره مطمئنی ندارد.

9. در ترکیب یاران 2 تیم، حسین بادامکی بازیکن سابق پرسپولیس بوده و محمد نوری معروف ترین یار پرسپولیس بوده که در ترکیب تیم صبا حضور داشتند و بازی کرده است. نوری که به همراه فشنگچی و غلامرضا رضایی از صبا به پرسپولیس آمد، تنها بازمانده آن مثلث محسوب می‌ شود.

10. هر دو مربی در صورت شکست احتمال از دست دادن شغلشان را دارند و این مساله در مورد حمید درخشان کمی جدی تر است. مربی ای که همه تخم مرغ های خود را در سبد این بازی چیده است.
مرجع : ورزش3