به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۷۰۲۵۲

عمر سای و عرفان خان در «دوزخ»

گروه فرهنگ و هنر: فیلم «دوزخ»، اقتباس از رمان دن براون، نویسنده «رمز داوینچی» و «شیاطین و فرشتگان» بازیگران تازه‌ای پیدا کرد.
عمر سای و عرفان خان در «دوزخ»
به‌ گزارش هالیوود ریپورتر، عرفان خان بازیگر «میلیونر زاغه‌نشین» و عمر سای بازیگر «لمس‌ناشدنی‌ها» در فیلم «دوزخ» با تام هنکس و فلیسیتی جونز همراه می‌شوند. فیلم «دوزخ» را ایمجین انترتینمنت تهیه می‌کند. این سومین فیلم سینمایی بر محور شخصیت رابرت لنگدون نشانه‌شناس است که در ادامه «رمز داوینچی» و «فرشتگان و شیاطین» بر اساس رمان‌های پرفروش دن براون ساخته می‌شود و مانند دو فیلم قبلی که در سال‌های 2006 و 2009 تولید شدند، ران هاوارد کارگردانی آن را بر عهده خواهد داشت.

عرفان خان (صاحب‌زاده عرفان علی خان) بازیگر هندی 48 ساله در فیلم‌هایی مانند «میلیونر زاغه‌نشین»، «زندگی پای»، «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز»، «دنیای ژوراسیک» و «حیدر» بازی کرده است. عمر سای بازیگر سیاهپوست فرانسوی متولد 1978 برنده جایزه سزار بهترین بازیگر مرد سال 2012 برای «لمس ناشدنی‌ها»، در «مردان مجهول: روزهای گذشته آینده» نیز بازی کرده و در فیلم «دنیای ژوراسیک» که تابستان آینده به روی پرده می‌آید با کریس پرَت، برایس دالاس هاوارد و همچنین عرفان خان حضور پیدا کرده است.

در داستان «دوزخ» رابرت لنگدون نشانه‌شناس دانشگاه هاروارد با بازی تام هنکس به بیماری فراموشی مبتلا شده و در بیمارستانی در ایتالیا بستری است و فلیسیتی جونز نقش پزشکی به‌نام سیه‌نا بروکز را دارد که احتمالاً می‌تواند حافظه او را درمان کند و در واقع، به لنگدون کمک کند تا جلوی بلای مرگباری را که با کتاب «دوزخ» دانته آلیگیری مرتبط است، بگیرد.

دیوید کوئپ فیلنامه‌نویس «پارک ژوراسیک»، «مأموریت غیرممکن» و «جنگ دنیاها» فیلم‌نامه را با اقتباس از رمان «دوزخ» دن براون نوشته است و ران هاوارد علاوه بر کارگردانی با کمک همکار تهیه‌کننده همیشگی خود، برایان گریزر این فیلم را تهیه خواهند کرد. فیلم در لوکیشن‌های آمریکا، ژاپن و ترکیه فیلم‌برداری می‌شود و طبق برنامه قرار است در تاریخ 14 اکتبر 2016 (22 مهر 1395) اکران بگیرد.
مرجع : آنا