کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دستور نماينده دلواپس به روحاني براي عزل ابتكار!

وقتي‌نماینده‌احمدي‌‌نژادي نگران بيت‌المال مي‌شود

حذف‌كنندگان بودجه مبارزه با ريزگردها طلبكار شدند

2 اسفند 1393 ساعت 15:26

گروه سياسي: نماینده گروه پايداري (حاميان احمدي‌نژاد و جليلي) در مجلس شورای اسلامی هم در پروژه افراطيون و رسانه هايشان به رييس‌جمهور دستور داد رئیس سازمان حفاظت محیط زیست را سريعا عوض كند!


زهره طبیب‌زاده‌نوری در گفت‌و گو با خبرگزاري همسوي خود، مدعي شده است: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به جای پرداختن به مسئولیت‌های اصلی خود در زمینه حفاظت محیط زیست، مسئولیت‌های سیاسی پرمشغله‌ای را تعریف کرده است که زمانی برای کارهای اجرایی ندارد.

وی ادامه داد:‌ بر اساس گزارش‌هایی! که به دست ما رسیده است در سفرهای استانی خانم ابتکار حیف و میل شدیدی در بیت‌المال انجام می‌شود به گونه‌ای که مخارج سفر یک روزه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و همراهانش به یکی از استان‌های محروم بالای 100 میلیون تومان هزینه داشته است که در این سفرها نه تنها مسئله زیست محیطی حل نمی‌شود بلکه هزینه‌های زیادی نیز به دولت تحمیل می‌شود!!

اين نماينده دلواپس هيچگونه سندي از گزارش هايي كه بدستش رسيده!! ارائه نداده اما بلافاصله به صحراي سياست زده و افزود:‌ متأسفانه در سفرهای استانی نیز انجام فعالیت‌های سیاسی در اولویت کارهای وی قرار می‌گیرد و مشکلات زیست محیطی جایی در برنامه‌های رئیس این سازمان ندارد!

اين نماینده دلواپس مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه رئیس‌جمهور نیز به عدم توانایی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست پی برده است!!، بهتر است زودتر مبادرت به تعویض او کند یا خانم ابتکار محترمانه از این سمت استعفا دهد تا با فراغ بال بیشتری بتواند به امور سیاسی خود بپردازد! وی افزود: با نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی فعالیت‌های سیای رئیس سازمان حفاظت محیط زیست بیشتر شده است و بهتر است با استعفا از این سمت وقت خود را صرف کارهای سیاسی کند.

گفتني اينكه، نمايندگان پايداري از جمله طبيب‌زاده، همان حاميان احمدي‌نژاد هستند كه در دولت كريمه!! نسبت به سفرهاي سياحتي دهها نفر از اعضاي خانواده احمدي‌نژاد به سفرهاي خارجي از جمله سفرهاي او براي سخنراني در سازمان ملل به نيويورك كه ميليارد ريال و ارز از بيت المال بابتش هزينه مي‌شد، نه تنها اعتراضي نمي‌كردند بلكه به منتقدان هم مي‌تاختند، اما حالا دغدغه بيت‌المال دارند! بيت‌المال 700 ميليارد دلاري درآمدهاي نفتي 8سال دولت مورد حمايت شما بود كه به قول سخنگوي دولت يازدهم «قورت داده شد»!! يا 100 ميليون هزينه سفر استاني معاون رئيس‌جمهوري؟!

البته بسياري از ناظران علت هجمه‌هاي اخير افراطيون به خانم ابتكار را ناشي از عصبانيت آنها از نزديكي ايشان به اردوگاه اصلاح‌طلبان و همچنين موضوع قطع توليد بنزين‌هاي آلوده پتروشيمي (پس از نظر كارشناسان محيط‌ زيست) مي‌دانند كه طي روزهاي اخير اين موضوع لابلاي اظهارات برخي افراطيون و نمايندگان پايداري‌ و رسانه‌هاي همسو با آنها به خوبي ديده و شنيده مي‌شود.

آنها به خيال خود قصد دارند از عاملان قطع توليد بنزين‌هاي آْوده كه از بابت آن هزاران ايراني را سرطاني كرده و يا به انواع بيماري‌هاي ديگر مبتلا شدند، انتقام بگيرند. غافل از اينكه روحاني نشان داده است در مقابل جماعت افراط كه 8سال مملكت را به آن روز سياه نشاندند با اين هجمه‌هاي سخيف رسانه‌اي عقب نخواهد نشست حتي اگر در مجلس، اعتبار «مبارزه با معضل ريزگردها» را از بودجه سال 94 را نيز حذف كنند كه خانم طيب زاده و هفكرانش همين كار را نيز كردند! شما خانم محترم، ابتدا بايد به مردم استان‌هاي درگير با اين پديده (گرد و خاك)  پاسخ بدهيد چرا مجلس اعتبار تعيين شده در بودجه سال 94 را حذف كرد، بعدا مي‌توانيد پز نگراني از بيت المال را بدهيد! پزي كه اصلا به دلواپسان نمي‌آيد!


کد مطلب: 70343

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/70343/وقتي-نماینده-احمدي-نژادي-نگران-بيت-المال-مي-شود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir