به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب : ۷۰۴۴۰
در شب توقف چلسی و شکست من یونایتد

پیروزی منچسترسیتی مقابل نیوکاسل

گروه ورزشی: هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس با پیروزی پرگل منچستر سیتی ، توقف چلسی و شکست من‌یونایتد پیگیری شد.
پیروزی منچسترسیتی مقابل نیوکاسل
هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس با انجام شش دیدار همزمان آغاز شد. در یکی از این بازی‌ها تیم فوتبال چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن با نتیجه تساوی یک بر یک مقابل برنلی متوقف شد

برای آبی‌پوشان لندنی در این دیدار برانیسلاو ایوانوویچ در دقیقه 14 گلزنی کرد و برنلی هم توسط بن می در دقیقه 81 به گل رسید. چلسی در حالی مقابل میهمانش به تساوی بسنده کرد که از دقیقه 70 این دیدار با اخراج نمانیا ماتیچ 10 نفره بازی می‌کرد. با یک امتیاز این بازی چلسی صدرنشین 60 امتیازی شد. برنلی نیز 22 امتیازی شد و به رده هجدهم جدول صعود کرد.

دیروز همچنین آرسنال با نتیجه 2 بر یک از سد کریستال‌پالاس گذشت اما منچستریونایتد با همین نتیجه مغلوب میزبانش سوانزی شد. شاگردان آرسن ونگر در این بازی توسط سانتی کاسورلا (8 - پنالتی) و اولیویه ژیرو (45) دروازه میزبان خود را گشودند و برای کریستال هم گلن مورای در دقیقه 90 گلزنی کرد. آرسنال با این پیروزی 48 امتیازی شد و به رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد.

منچستر سیتی 5 نیوکاسل 0
در ادامه دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال منچسترسیتی میزبان نیوکاسل بود و موفق شد این تیم را با نتیجه قاطع 5 بر صفر شکست دهد.
گل‌های این بازی را سرخیو آگرو در دقیقه 2 از روی نقطه پنالتی، ‌سمیر نصری در دقیقه 12، ادین ژکو در دقیقه 21، داوید سیلوا دو بار در دقایق 51 و 53 به ثمر رساندند.

منچسترسیتی با کسب این پیروزی 55 امتیازی شد و فاصله خود را با چلسی صدرنشین به 5 امتیاز کاهش داد.
مرجع : تسنیم