کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زارع فومنی،‌ رهبر اصلاحات ایسنا!

4 اسفند 1393 ساعت 14:00

گروه سياسي: خبرگزاری ایسنا که به خاطر بی ثباتی مدیریت وزارت علوم در ابتدای روی کار آمدن دولت روحانی،‌ مدیریت آن تا امروز در دست مدیران دولت احمدی نژاد حفظ شده، همچنان به تقویت معوج سیاست مشغول است.


به گزارش انصاف نیوز،‌ در حالی که این خبرگزاری از آذرماه امسال با روی کار آمدن یک مدیر احمدی نژاد توسط رییس جهاد دانشگاهی که او نیز از دوستان احمدی نژاد است،‌ رویه ی بسیار محدود کننده ای را برای جناح اصلاحات در پیش گرفته،‌ پیگیری ها و تذکرها تا امروز در تغییر رویه ی این خبرگزاری موثر نبوده است.

ایسنا که در رویه ی جدید با تشدید روند دوره ی احمدی نژاد،‌ پوشش اخبار و مصاحبه ها با اصلاح طلبان را بسیار کاهش داده و بسیاری از آنان را از دستور طبیعی روال کار خبری به کل حذف کرده،‌ شخصیت و عناصر دست چندمی یا منتسب به اصلاحات را پررنگ می کند.

به نظر می رسد برای مدیریت این خبرگزاری،‌ بهتر این است که شخصی مانند «محمدزارع فومنی» لیدر اصلاحات باشد؛ رویه ای که خبرگزاری فارس نیز در سالهای اخیر پی می گرفت و در مواقع لزوم از وی بر علیه اصلاح طلبان و اصلاحات اظهارنظری را منتشر می کرد. امروز زارع فومنی که دبیر کل حزبی به نام «اصلاحات ایران اسلامی» است،‌ در گفتگو با ایسنا با اشاره به آغاز انتشار هفته‌نامه ی صدای اصلاحات، گفته است: هفته‌نامه صدای اصلاحات ارگان حزب اصلاحات ایران اسلامی است.


کد مطلب: 70544

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/70544/زارع-فومنی-رهبر-اصلاحات-ایسنا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir