به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۱:۰۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ ساعت ۲۰:۲۲
کد مطلب : ۷۰۵۸۱
امیدوارم بهترین تیم برنده بازی شود؛

لادروپ: همه از پرسپولیس انتظار پیروزی دارند

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال لخویا قطر در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس صحبت‌های خود را مطرح کرد.
لادروپ: همه از پرسپولیس انتظار پیروزی دارند
میشل لادروپ در نشست مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: خوشحالیم در ایران هستیم و منتظریم بازی شروع شود.وی در مورد میزان شناختش از پرسپولیس و اینکه خیلی‌ها می‌گویند با توجه به قدرت لخویا این تیم می‌تواند راحت برنده بازی فردا شود، عنوان کرد: همه در ایران انتظار دارند پرسپولیس فردا برنده شود با احترام بگویم این تیم در لیگ برتر عملکرد خوبی نداشته اما بر اساس تجربیاتم باید بگویم این تیم با وجود عدم نتیجه‌گیری در لیگ ایران می‌توانند در لیگ‌های دیگر موفق باشند.

لادروپ در مورد شناخت کلی‌اش از فوتبال ایران تصریح کرد: اگر بخواهم صادقانه بگویم شناختم بیشتر معطوف به تیم ملی ایران است البته 3-4 بازی از ایران را هم دیدم.سرمربی لخویا در مورد اینکه پرسپولیس هواداران زیادی دارد، اظهار داشت: باید جواب قبلی را تکرار کنم. پرسپولیس در لیگ برتر عملکرد خوبی نداشته اما در شروع لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند نمایش خوبی را ارائه کند. چند بازیکن در تیم ما هستند که مطمئن نیستیم که فردا بازی می‌کند یا نه اما ما تلاش می‌کنیم تیمی را به میدان بفرستیم که عملکرد خوبی داشته باشد.
وی در رابطه با وضعیت تیمش در لیگ قطر و اینکه آیا فردا برنده می‌شوند، گفت: همیشه اعتماد به نفس در فوتبال بسیار مهم است در 7 روز آینده با صدرنشین قطر و بعد با النصر عربستان بازی می‌کنیم هفته پیش رو برای ما بسیار مهم و سرنوشت ساز است.

لادروپ در مورد حضورش در لیگ قطر گفت: در 2 لیگ مهم اسپانیا و انگلیس مربی بودم اما همانطور که در زمان بازیکنی در تیم‌های مختلف بازی کردم دوست دارم در جاهای مختلف تجربه کسب کنم فوتبال یک ورزش جهانی است و سیستم در همه جا یکی است. آسیا را می‌توان با قاره‌های دیگر مقایسه کرد. کشورها هم با یکدیگر متفاوت هستند و این مسئله بسیار جذاب است. این شرایط در اروپا هم صادق است.

وی در مورد اینکه آخرین نکته‌ای که به بازیکنانش گوشزد کرده چه بوده است، عنوان کرد: بازهم تکرار می‌کنم پرسپولیس از فرصت به وجود آمده استفاده می‌کند. آنها با توجه به اینکه ورزشگاه پر از تماشاگر خواهد بود احتمالا بازی بهتری را انجام خواهند داد و در لیگ قهرمانان آسیا هم سطح بالایی دارد.

لادروپ در پاسخ به این سوال که تیم های قطری عملکرد خوبی در آسیا نداشتند و آیا این مسئله روی کار آنها هم اثر می‌گذارد، گفت: این درست است تیم‌های قطری در بازی‌های اخیر موفق نبودند بازی با الجیش را دیدم که این تیم موفق نشد اما باید امیدوار باشیم و سنت شکنی کنیم تا برخلاف آمار نتیجه بگیریم.چیکو فلورس مدافعی است که با خودم آوردم و اکنون بهترین عملکرد را داشته است.

سرمربی لخویا در رابطه به اینکه آیا به دنبال یک امتیاز هستند، گفت: نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم اگر بخواهم دقیق بگویم باید نکات فنی تیمم را بر ملا کنم. سعی می‌کنیم مالکیت توپ را در اختیار بگیریم همیشه سعی می‌کنیم این کار را انجام دهیم همه تیم‌ها به دنبال دفاع و حمله هستند بازیکنانی داریم که می‌توانند عملکرد مختلفی داشته باشند. تیم‌ ما در بازی‌هایی که انجام داده عملکرد خوبی داشته است. خیلی خوشحالم که اینجا آمدید و امیدوارم فردا بازی خوبی را ببینید و بهترین تیم برنده بازی شود.
مرجع : فارس