کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چند نکته درباره‌ی افاضات رحیم‌پور ازغدی

10 اسفند 1393 ساعت 16:52


گروه سياسي: سايت انصاف نيوز، به نقل از حجت‌الاسلام رحمت‌اله بیگدلی، عضو هیأت علمی دانشگاه و عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی نوشت: آقای حسن رحیم‌پور ازغدی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه هشتم اسفندماه تهران، افاضاتی داشته‌اند که برخی از اهم گزاره‌های آن به شرح ذیل است:

● امروز باید سه سپاه صد هزار نفری در جهت تمدن‌سازی اسلامی در داخل و خارج کشور آماده کنیم.
● باید یک سپاه صد هزار نفری اسلامی جهت خدمت به مستضعفان جهان در پنج قاره تشکیل شود تا فرهنگ انقلاب اسلامی را در حوزه اقتصاد و همچنین همه حوزه‌ها در کشورهای فقیر سازماندهی کند.
● باید با همکاری دانشگاه‌ها در کشورهای آفریقایی، آمریکای لاتین و حتی بخشی از اروپا دست کم صد هزار نیرو برای کمک به فقرا سازماندهی شود.
● ما چرا باید تعارف کنیم باید یک سپاه صدهزار نفری چریک تشکیل دهیم و علناً وارد کشورهای اسلامی شوند.
● هرکس مالیات نمی‌دهد باید تمام اموالش را مصادره کرد. در کشورهای غربی با رغبت مالیات می‌دهند و هرکسی در کشورهای غیراسلامی مالیات نمی‌دهد به چشم حیوان به آن نگاه می‌کنند!
● در آمریکا وقتی کسی وارد رستوران می‌شود از او می‌پرسند آیا حاضرید بخشی از غذای شما را به فلان یتیم‌خانه بدهیم؟ ظرف یک‌بار مصرف در کشورهای کفر اختراع شد.
● وقتی نمی‌توانند وعده‌ها را محقق کنند، می‌گویند نمی‌‌گذارند کار کنیم!

و اما چند نکته در باره افاضات این تئوریسین قهار:

● اگر فرض کنیم که هر یک نفر از این سپاه سیصدهزار نفری که می‌خواهند در خارج از کشور در راستای اوهام جناب استاد رحیم‌پور ازغدی انجام وظیفه کنند، فقط حدود سه میلیون تومان (البته با تخفیف مأموریت خارج از کشور) حقوق بگیرند، حقوق ماهانه آنان حدود هزار میلیارد تومان و در سال دوازده هزار میلیارد تومان می‌شود.

● اضافه کنید بر آن، هزینه تشکیلات و سازمان‌دهی و تأسیسات و سلاح و پشتیبانی و اقلام کمکی لازم برای ارائه این خدمات را که به صدها هزار میلیارد تومان و به عبارتی ده‌ها میلیارد دلار خواهد رسید!

● ضرب‌المثل معروفی داریم که می‌گوید؛ "چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.»، حال سؤال این است که اگر واقعا کشور ما دارای این همه پول و امکانات است، چرا ابتدا از این امکانات در راستای بهبود وضعیت فقرای داخل کشور که مسلمان و اکثر آنان شیعه اثنی عشری هستند استفاده نمی‌شود و جناب استاد رحیم‌پور ازغدی در فکر آن است که این همه ثروت و امکانات را در خارج از ایران از جمله در بلاد کفری چون کشورهای آفریقایی، آمریکای لاتین و حتی بخشی از اروپا...! هزینه کند؟!

● آیا این تئوریسین به تبعات امنیتی و بین‌المللی چنین اظهارات و اقداماتی اندیشیده است و حال این‌که از کیسه‌ی خلیفه نه، بلکه از کیسه‌ی ملت مظلوم ایران می‌بخشد از خود ملت ایران در این زمینه نظرخواهی کرده و از جانب آنان نمایندگی دارد که این‌گونه بی‌محابا از جیب آنان می‌بخشد و علنا از یک تریبون رسمی، کشور را در معرض اتهام خطرناک دخالت در مسایل داخلی دیگر کشورها قرار می‌دهد؟!

● آیا جناب استاد حسن رحیم‌پور ازغدی خبر دارد که در همین ایران اسلامی بسیاری از مسلمانان با چه وضعی زندگی می‌کنند؟!
آیا خبر دارد که بسیاری از مردم برای گذران زندگی و حل مشکلات خود اقدام به فروش کلیه و اعضای بدن خود می‌کنند؟!
آیا خبر دارد که برخی از زنان مسلمان برای گذران زندگی فلاکت‌بار خود، ناگزیر از خودفروشی و ... هستند و ....؟!
آیا خبر دارد که فقر و بیکاری چه بلایی بر سر جوانان این کشور آورده و گسترش بلای خانمان‌سوز اعتیاد به مواد مخدر که بخشی از آن از این زمینه‌ها ناشی می‌شود فاجعه‌ای را برای کشور رقم زده است؟!
آیا خبر دارد که .....؟!

● آقای رحیم‌پور ازغدی که به عنوان یک عضو شورای انقلاب فرهنگی، ناخواسته در مدح غرب و آمریکا از تریبون نمازجمعه پایتخت جمهوری اسلامی سخن گفته و اذعان داشته‌ است که: «در کشورهای غربی با رغبت مالیات می‌دهند و هرکسی در کشورهای غیراسلامی مالیات نمی‌دهد به چشم حیوان به آن نگاه می‌کنند!» و تصریح کرده‌ است که: «در آمریکا وقتی کسی وارد رستوران می‌شود از او می‌پرسند آیا حاضرید بخشی از غذای شما را به فلان یتیم‌خانه بدهیم؟ ظرف یک‌بار مصرف در کشورهای کفر اختراع شد.» باید پاسخ دهد که چه بر سر فرهنگ این ملت مسلمان دارای سابقه تمدن چندهزار ساله آمده که برای ترغیب آنان به دادن مالیات و احسان به یتیم‌خانه‌ها و ... از تریبون نمازجمعه تهران به جای «قال الله تعالی» و «قال الباقر و قال الصادق»(ع) از غرب و آمریکا رهنمود ارائه می‌کنند؟!

● آقای رحیم‌پور ازغدی در گزاره‌ای از باب کنایه به دولت روحانی گفته‌اند: «وقتی نمی‌توانند وعده‌ها را محقق کنند، می‌گویند نمی‌‌گذارند کار کنیم!»
خطاب به این تئوریسین قهار می‌گویم که هشت سال تمام، قدرت کشور به‌صورت دربست در اختیار شما و احمدی‌نژاد و قاسمی و نوباوه و کوچک‌زاده و رسایی و رحیمی و مرتضوی و ... بود و در اوج ارتقای قیمت نفت، بیش از ۷۵۰ میلیارد دلار درآمد نفتی و حدود دویست میلیارد دلار درآمد غیرنفتی هم در دست شما بود، دیدیم که شما که می‌‌توانستید وعده‌ها را محقق کنید، چه کردید و چه بلایی بر سر ملت آوردید که امروزه سخنگوی دولت رسما اعلام می‌کند که: «۷۰۰ میلیارد دلار از دارایی‌های کشور طی پنج تا شش سال، خورده و قورت داده شده است»!

● همین آقای رحیم‌پور ازغدی و برخی دیگر از دوستان و هم‌فکران ایشان، نقش اساسی در پیدایش وضعیت موجود دارند؛ زیرا عده‌ای از جوانان را به حمایت از امثال احمدی‌نژاد واداشتند و امروز به جای طلبکار بودن باید پاسخگوی آن هشت سال باشند.


کد مطلب: 70922

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/70922/چند-نکته-درباره-ی-افاضات-رحیم-پور-ازغدی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir