به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب : ۷۱۰۰۵

رونمایی از ساعت هوشمند هواوی

گروه فناوری: هواوی اولین ساعت هوشمند بسیار زیبای خود را در پلتفرم اندروید معرفی کرد، این ساعت هوشمند طراحی دایره‌ای و چشم نوازی دارد و می‌تواند برای ساعت هوشمند اپل رقیب سرسختی باشد.
رونمایی از ساعت هوشمند هواوی
این ساعت دارای نمایشگر گرد 1.4 اینچی از نوع آمولد است که بالاترین رزولوشن را در بین ساعت‌های هوشمند اندرویدی دارد، بدنه این ساعت از استیل ضدزنگ ساخته شده که مقاومت و شیک بودن خاصی به آن می‌بخشد. این ساعت اولین ساعت هوشمندی است که از شیشه سفایر (یاقوت کبود) بر روی خود بهره می‌برد و علاوه بر استحکام کافی می‌توان با دستکش نیز آن را لمس کرد.

در درون این ساعت هوشمند شاهد انبوهی از سنسورهایی چون سنسور ضربان قلب، حسگر حرکتی 6 محوره و … هستیم که سنسور 6 محوره این ساعت را قادر می‌سازد تا تشخیص دهد کاربر در حال حاضر چه فعالیتی را انجام می‌دهد. شما می‌توانید 40 ظاهر مختلف از این ساعت را در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف داشته باشید که امکانات شخصی سازی بی نظیری را برای این ساعت به ارمغان می‌اورد.

هواوی اعلام داشت که این ساعت در اوایل سال 2015 میلادی در 40 کشور جهان عرضه می‌شود ولی تاریخ و قیمتی برای آن اعلام نکرده است.پس از معرفی ساعت‌های گوناگون که هر کدام نقطه ضعفی داشتند حال ساعت هوشمند هواووی توانسته زیبایی و کارایی را به دنیای ساعت‌های اندرویدی بیاورد، باید منتظر بود و دید این ساعت چه فروشی را تجربه خواهد کرد.



مرجع : آی تی رسان