کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

منصوریان گفت:

العینی‌ها را دست خالی به امارات برگردانیم

ایسنا , 11 اسفند 1393 ساعت 14:59

گروه ورزشی: سرمربی نفت ایران ضمن اینکه خواهان حضور هواداران فوتبال ایران برای تشویق تیمش در این دیدار شد گفت که تلاش تیمش این است که مانع از امتیاز گرفتن العینی‌ها شوند.


علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش و العین امارات در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، بیان کرد: ما در بازی قبلی خیلی خوب کار کردیم اما اشکالات شرح وظایف داشتیم که سعی کردیم آنها را برطرف کنیم. شاید بعد از 21 بازی نباختن این باخت سودهایی هم داشته باشد. فوتبال 95 دقیقه است و می‌تواند با یک اتفاق همه چیز عوض شود. ما به لحاظ روحی و بدنی آماده ایم و می دانیم چه می خواهیم. ما نزدیک بیست روز است که العین را بررسی می کنیم و پیش بینی داشتیم که با گذشتن از الجیش به آنها می خوریم.

او افزود: آنها تیم قدرتمندی هستند و خوشحالم که یکی از مسئولان بلند پایه امارات با آنها به ایران آمده است و قطع به یقین به دلیل سختی و بزرگی این دیدار او برای تماشای بازی به ایران آمده است. ما برای این دیدار لحظه شماری می‌کنیم و نکته مهم پیغامی است که از هواداران گرفتیم و آنها ما را تنها نگذاشتند و همه باشگاه‌ها تبدیل به سه رنگ پرچم ایران شدند و پشت تیم جوان ما قرار گرفتند و از دقیقه 70 تا 90 مدیون آنها بودیم. امیدوارم فردا استقلالی‌هایی که عاشقشان هستم به علاوه پرسپولیسی‌های قابل احترام و تراکتوری‌ها و سپاهانی‌ها یک بار دیگر به کمک ما بیایند و ما را تنها نگذارند. این دیدار فرا باشگاهی است و باید ملی به آن نگاه کرد. دوست دارم فردا رقابت خوبی را ببینیم و هافبک‌های ما آماده یک نبرد جدی با برادران عبدالرحمان هستند.

سرمربی نفت ایران درباره برنامه‌های تیمش در این دیدار گفت: کادرفنی نفت درباره این دیدار جلسه خوبی گذاشته‌اند و برنامه‌های مختلفی برای این دیدار داریم. باخت به پاختاکور درس جدیدی به جوانان ما داد و سعی می‌کنیم تا العینی‌ها را دست خالی به امارات بفرستیم.

وی درباره تاثیرات جدایی پورعلی گنجی از تیمش گفت: او یکی از بازیکنان ما بود و قطع به یقین همطراز او بازیکن داریم. خوبی تیم ما این است که ستاره ندارد و ما 23 بازیکن داریم که همه ستاره تیم هستند. پورعلی گنجی به اندازه بقیه بازی کرده و ما نفر به اندازه کافی داریم. ما اتفاقی هم بازیکن انتخاب کنیم، همه آنها می‌دانند که باید چه کاری انجام دهند.

او درباره کم تجربگی تیمش افزود: تیمی که میانگین سنی‌اش 24 سال است، طبیعتا کم تجربه است. با این حال بازی‌های لیگ به ما کمک کرده و ما در بازی با پاختاکور هم یاد گرفتیم که با دو توپ هم می‌شود به گل رسید اما در لیگ ایران با 10 توپ شاید یک توپ به گل تبدیل شود.

منصوریان درپاسخ به سوالی درباره مشکلات مالی تیمش عنوان کرد: می‌دانستیم باشگاه منابع مالی را تامین می‌کند. همه می‌دانیم که جز یکی، دو تیم بقیه تیم‌ها از دولت ارتزاق می‌کنند. بازیکنان ما قرارداد سنگینی ندارند و روی همان پول اندکشان حساب باز کرده‌اند با این حال آنها آستانه تحمل بالایی دارند. ما می دانیم که هیات مدیره محترمان، به دنبال حل مشکلات هستند. خوشبختانه مشکلات مالی ما تا حد زیادی حل شده است.


کد مطلب: 71020

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/71020/العینی-ها-دست-خالی-امارات-برگردانیم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir