کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آمار ضعیف رونالدو در زدن ضربات ایستگاهی

ایسنا , 15 اسفند 1393 ساعت 12:55

گروه ورزشی: کریستیانو رونالدو در 51 ضربه ایستگاهی قبلی خود برای رئال مادرید نتوانسته است گلزنی کند تا رکورد ضعیفی را از خود بر جای گذاشته باشد.


کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال‌ مادرید از آن دسته از بازیکنانی است که برای زدن ضربات ایستگاهی خود، مدل مخصوص ایجاد کرده است اما به نظر می‌رسد او باید در زدن این ضربات تجدید نظر کند. آخرین بازی که کریستیانو رونالدو موفق شد یک ضربه ایستگاهی را به گل تبدیل کند به 10 ماه قبل بر می‌گردد. رونالدو موفق شد در آن دیدار در بازی برابر بایرن‌مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا که با برتری 4 بر صفر تیمش به پایان رسید یک گل از روی ضربه ایستگاهی به ثمر برساند اما از آن زمان به بعد نتوانسته است روی ضربات ایستگاهی گلزنی کند.

این رکورد رونالدو نشان می‌دهد او در 51 ضربه ایستگاهی قبلی خود نتوانسته است گلزنی کند. از این تعداد ضربه کاشته 21 شوت به دیوار دفاعی برخورد کرده است، 14 توپ به خارج از چارچوب دروازه رفته و 16 ضربه را نیز دروازه‌بانان حریف دریافت کردند. رونالدو و گرت بیل مسئول زدن ضربات ایستگاهی در رئال‌مادرید هستند اما با وجود ستاره پرتغالی، فرصت کمی به گرت بیل رسیده تا ضربات ایستگاهی را بزند. با این وجود گرت بیل 12 ضربه ایستگاهی را در این مدت زده است که تنها یک ضربه به گل تبدیل شده است.

البته هر چند رونالدو در زدن ضربات ایستگاهی ناموفق بوده اما توانسته در زدن ضربات پنالتی موفق باشد. او از 60 پنالتی خود در رئال مادرید توانسته 55 ضربه را به گل تبدیل کند تا نشان دهد توانایی خاصی در زدن ضربات پنالتی دارد.


کد مطلب: 71354

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/71354/آمار-ضعیف-رونالدو-زدن-ضربات-ایستگاهی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir