به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۱:۵۵
 
۴۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب : ۷۱۵۰۷

بازتاب جهانی حرکت افشارزاده /عکس

گروه ورزشی: سایت نشریه انگلیسی میرر با اشاره به حرکت مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه‌ اخیرش، اقدام به نظرسنجی درباره احتمال تکرار این حرکت از سوی یکی از مربیان لیگ برتری کرده است.
بازتاب جهانی حرکت افشارزاده /عکس
حرکت غیرمنتظره بهرام افشارزاده، مدیرعامل باشگاه استقلال در حین یکی از گفت‌گوهایش با یک خبرنگار، در نشریه میرر انگلیس بازتاب داشته است.

این نشریه گزارش خود را درباره حرکت افشارزاده که در حین گفت‌وگو ضربه‌ای به شکم خبرنگارمصاحبه کننده می‌زند، اینگونه آغاز کرده است: «در لیگ برتر انگلیس، مربیان، بازیکنان و مدیران عامل باشگاه در هنگام مواجهه با رسانه‌ها گزینه‌های زیادی ندارند جز اینکه با آنها کنار بیایند و پاسخ پرسش‌های آنها که بخشی از شغل‌شان است را بدهند. در ایران اما دیدگاه اهالی فوتبال متفاوت است. در این بخش از دنیا به نظر می‌رسد که پرسش یک سؤال سخت از سوی یک خبرنگار برای او با مشتی در شکمش به ارمغان خواهد آورد.»

در ادامه این گزارش می‌‌خوانیم: «بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال، یکی از بزرگترین تیم‌های ایران است و به همین دلیل ممکن است فکر کنید که او به مورد کمین خبرنگاران واقع شدن و سؤالات مکرر آنها درباره این باشگاه عادت دارد. او اما در عین حال که کاملاً آرام و خونسرد به نظر می‌رسد پاسخ خبرنگار مصاحبه کننده را می‌دهد و پس آن ضربه به شکم او وارد می‌کند. بزرگترین نگرانی ما این است که مدیران لیگ برتری حرکت او را ببینند و از آنها الگوبردای کنند به خصوص که چند مربی طراز اول لیگ برتر هم روز به روز از جوسازی رسانه‌ها علیه تیم آنها خشمگین‌تر می‌شوند.

میرر در پایان گزارش خود درباره حرکت مدیرعامل استقلال، اقدام به یک نظرسنجی کرده و از مخاطبان خود پرسیده که فکر می‌کنند از برترین مربیان لیگ برتری شامل ژوزه مورینیو، لوئیز فن‌خال، نایجل پیرسون،‌ سام آلاردایس، جان کارور، آلن پاردیو و تونی پولیس کدام یک می‌تواند اولین کسی باشد که این حرکت را تکرار کند؟



نتیجه این نظرسنجی را مشاهده می‌کنید که در آن آقای خاص نزدیک ترین فرد به افشارزاده است و بعد از او فن‌خال در رده دوم قرار می‌گیرد.
مرجع : نشریه میرر