به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۶ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب : ۷۱۵۱۳

درخشان: زمان کمک به پرسپولیس الان است

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهدی تاج بارها اعلام کرده خواهان کمک به پرسپولیس، نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست و به نظر من الان بهترین زمان برای کمک به تیم ماست.
درخشان: زمان کمک به پرسپولیس الان است
حمید درخشان در پایان تمرین ظهر امروز (شنبه) تیمش در خصوص شرایط سرخپوشان قبل از بازی با تراکتورسازی اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت روحی و روانی بازیکنان خیلی خوب است اما ما در این بازی چند بازیکن مصدوم و محروم داریم. با این حال بقیه بچه‌ها موقعیت مناسبی دارند و برای ادامه روند رو به رشدمان راهی تبریز خواهیم شد.
وی افزود: حمیدرضا علی‌عسگر وضعیتش برای دیدار مقابل تراکتورسازی مشخص نیست اما مهدی طارمی قطعاً به این بازی نخواهد رسید. این در حالی است که محمد عباس‌زاده و رضا نورمحمدی هم مصدوم هستند.

درخشان درباره تیم تراکتورسازی نیز تأکید کرد: تراکتورسازی با نتیجه خوبی که مقابل تیم الاهلی امارات کسب کرد در شرایط خوبی به سر می‌برد و آنها هم قطعاً تمرکز فعلی‌شان روی بازی‌های لیگ است. این شرایط را ما هم داریم و بسیار امیدواریم که مشکلات و بدشانشی‌های‌مان در لیگ تمام شود و از فردا نتایج خوب‌مان در این رقابت‌ها نیز رقم بخورد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش برای انتقام از تراکتورسازی به خاطر شکست در دور رفت راهی تبریز خواهد شد، گفت: خیر، ما نه دنبال انتقام گرفتن از تیمی هستیم و نه به گذشته کاری داریم. ما آینده را پیش روی خود قرار داده و تلاش می‌کنیم بازی‌های خوب خود را ادامه دهیم. برای من خیلی مهم است که تیمم در مسابقات لیگ هم صلابت همیشگی را داشته باشد و در کنار بازی خوب نتیجه مناسب هم بگیرد.

درخشان همچنین در مورد اینکه چقدر امید دارد پرسپولیس در لیگ هم بتواند مانند لیگ قهرمانان آسیا نتیجه بگیرد، گفت: من می‌دانم که هواداران انتظار دارند در مسابقات داخلی هم نتایج بد گذشته جبران شود. فوتبال فلسفه خاص خود را دارد و ما بسیار امیدواریم که فوتبال روی خوب خودش را در لیگ هم به ما نشان دهد. ما در خیلی از بازی‌های لیگ بدشانس بودیم که نتوانستیم با وجود بازی‌های زیبا نتیجه بگیریم و این یک واقعیت است.
وی در رابطه با عدم پیروزی پرسپولیس در تبریز و طلسم شدن تیم تراکتورسازی در زمینش برای سرخپوشان نیز یادآور شد: ما کاری به این مسائل نداریم بلکه دنبال این هستیم با ارائه یک بازی خوب به آنچه می‌خواهیم برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز امیدواری از اینکه سازمان لیگ دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان را به تعویق بیندازد، گفت: قبل از هر چیز از مهدی تاج تشکر می‌کنم که همیشه به پرسپولیس لطف داشته و قصد کمک به تیم ما را که یکی از نمایندگان خوب ایران در لیگ قهرمانان آسیا بوده است، دارد. من جدا از سازمان لیگ از باشگاه نفت و دیگر عزیزانی که در این زمینه تصمیم‌گیرنده هستند درخواست دارم به پرسپولیس به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا نگاه کنند و اگر هم کمک می‌کنند به ما نه، به نماینده کشورشان کمک کرده‌اند. تعویق بازی با نفت مسجدسلیمان دست ما نیست و اصراری هم بر آن نداریم اما از سازمان لیگ درخواست کرده‌ایم که این بازی را به تعویق بیندازند، چرا که بازی با نفت النصر عربستان برای ما بسیار مهم و حیاتی است. اگر بازی‌های لیگ یک هفته دیرتر به اتمام برسد اتفاقی نمی‌افتد، مخصوصاً اینکه امسال با تعطیلی‌های زیادی در لیگ روبه‌رو بودیم.

درخشان در این باره افزود: ما خواهان همکاری از سوی سازمان لیگ و تیم نفت مسجد سلیمان هستیم. در نظر بگیرید ما باید 10 هزار کیلومتر در هوا به این شهر و آن کشور پرواز کنیم و بازی‌های خود را پشت سر بگذاریم. یک سفر به ازبکستان رفتم و یک سفر را هم برای تبریز پیش رو داریم. مجدد باید به تهران برگشته و بعد از یکی، دو روز، سفری به مسجدسلیمان داشته باشیم. به نظر شما دیگر توانی برای تیم ما باقی خواهد ماند که بتوانیم بعد از سفر به عربستان بازی خوبی مقابل تیم قدرتمند النصر انجام دهیم؟ خواهشاً شرایط حساس ما را در نظر بگیرید. من از تاج تشکر می‌کنم که همیشه اعلام می‌کند خواهان کمک به پرسپولیس است و فکر می‌کنم الان بهترین زمان برای این کمک است. امیدوارم مسئولان فدراسیون فدراسیون و سازمان لیگ عنایتی به تیم ما داشته باشند.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به قضیه محمد عباس‌زاده نیز گفت: عباس‌زاده بابت صحبت‌هایش ابراز پشیمانی و عذرخواهی کرد و ما هم به این فکر کردیم که او بازیکن جوانی است و این بازیکن را بخشیدیم. ما به این موضوع نگاه پدرانه داشتیم و امیدواریم که عباس‌زاده و امثال او از اشتباهات خود درس گرفته و دیگر آن را تکرار نکنند.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا حاضر است به خواسته سازمان لیگ و تیم امید پاسخ مثبت بدهد و دو بازیکن تیمش را برای اردوی کویت در اختیار تیم امید قرار دهد، گفت: ما میلاد کمندانی را به تیم امید خواهیم داد اما به احمد نوراللهی نیاز مبرم داریم و اجازه جدایی او از تیم را در این مقطع حساس نخواهیم داد.
مرجع : تسنیم