به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ ساعت ۰۰:۰۷
کد مطلب : ۷۱۵۲۴

2015؛ سالی وحشتناک برای رئال مادرید

گروه ورزشي: اگر سال 2014 براي رئال مادريد بهترين سال تاريخ اين باشگاه لقب گرفت، سال 2015 به بدترين شکل ممکن براي اين تيم در حال پيش رفتن است.
2015؛ سالی وحشتناک برای رئال مادرید
به گزارش "ورزش سه"، رئال در سال 2014 با کسب 4 جام ارزشمند، بهترین سال تاریخ خود را رقم زد. کهکشانی ها این سال را با 22 برد متوالی به پایان رساندند اما با شروع سال 2015، شکست 2-1 در زمین والنسیا، پایانی بود بر بردهای متوالی این تیم. سه روز پس از آن شکست، رئال در زمین اتلتیکو مادرید در کوپا دل ری، 2-0 مغلوب شد. پس از قطعی شدن حذف این تیم از کوپا دل ری با تساوی 2-2 در برنابئو، رئال به 4 برد متوالی دست یافت هرچند که پیروزی بر کوردوبا و سویا با دردسر زیادی حاصل شد.

در حالی که گمان می رفت رئال در حال بازگشت به روزهای اوج است، شکست تحقیرآمیز 4-0 در مقابل اتلتیکو از راه رسید؛ تا این تیم بار دیگر وارد بحران شود. پس از این شکست، رئال سه برد متوالی دیگر به دست آورد اما با شروع ماه مارس، این تیم بار دیگر متزلزل نشان داد. تساوی 1-1 برابر ویارئال در هفته گذشته، فاصله با بارسلونا را به 2 کاهش داد و حالا شکست 1-0 امشب مقابل بیلبائو به احتمال فراوان باعث خواهد شد تا بارسا فردا به صدر جدول صعود کند. سال 2015 تا بدینجا سالی بسیار دور از انتظار و بد برای رئال بوده است.