به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۳:۳۳
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ ساعت ۱۹:۵۵
کد مطلب : ۷۱۶۳۹
بهترین بازیکنان دنیا را در اختیار دارم؛

اولیویرا: در بازی امروز یک راز وجود داشت!

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تاکید کرد تیمش با تمرکز کافی و حواس جمع پرسپولیس را شکست داده است.
اولیویرا: در بازی امروز یک راز وجود داشت!
تونی اولیویرا بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل پرسپولیس گفت: امروز یک بازی مهم و جدی داشتیم، می‌دانستیم چه بازی سختی پیش روی ما است و در عین حال مطلع بودیم از اینکه اگر حواسمان جمع باشد و سازمان‌یافته بازی کنیم می‌توانیم در این بازی برنده شویم. وی افزود: در 90 دقیقه مسابقه شانس‌های زیادی داشتیم و می‌توانستیم به بیش از یک گل برسیم. پرسپولیس هم شانس‌هایی داشت به ویژه در اواخر مسابقه که رو به بازی مستقیم آورده بود.

سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: در بازی ما و پرسپولیس یک رازی وجود دارد که باید به آن توجه داشته باشیم، ما در مصاف با تیمی چون پرسپولیس نباید بی‌جهت حساس شویم و با حریف به جر و بحث بپردازیم، ما باید در جریان مسابقه حواسمان جمع باشد و مرتکب اشتباه نشویم، بیشتر وقت‌ها این کار را انجام داده‌ایم اما گاهی اوقات هم بوده است که چنین نکرده‌ایم. اولیویرا تصریح کرد: در بازی امروز کم مانده بود تمام چیزهایی که ساخته بودیم از بین برود اما خوشبختانه این‌طور نشد و مقابل پرسپولیس به برتری رسیدیم.

وی یادآور شد: امروز مقابل تیمی بازی کردیم که یک روز از ما بیشتر استراحت کرده بود. متاسفانه در دیدارهای اخیر ضعف‌هایی داشتیم که سعی کردیم آنها را برطرف کنیم، در دیدار امروز توانستیم ضمن جبران برخی از نقاط ضعف‌مان عملکرد بهتری داشته باشیم. داریم روی تیم تراکتورسازی کار می‌کنیم که سازمان دفاعی تیم بهتر شود. سرمربی تراکتورسازی ضمن ابراز خرسندی از برتری تیمش مقابل پرسپولیس خاطرنشان کرد: یک بار دیگر این پیروزی را به بازیکنانم و البته هواداران تراکتورسازی تبریک می‌گویم. هواداران امروز به ما خیلی کمک کردند و این پیروزی را به آنها تقدیم می‌کنیم.

اولیویرا با تاکید بر اینکه فقط 3 هفته است هدایت تیمش را برعهده گرفته، گفت: یک مربی برای ساختن تیمش به زمان زیادی نیاز دارد و با 3 هفته کار خاصی نمی‌شود کرد. بازیکنان من هنوز در حال یادگیری هستند و آنچه می‌خواهم را به خوبی اجرا می‌کنند و این اتفاق خیلی خوبی است. ما فعلا در این مرحله قرار داریم و این برای من راضی‌کننده است. وی درباره بازی‌های آینده تیمش اظهار داشت: در عید چند روز به بازیکنان استراحت می‌دهیم تا انشاءالله خود را برای یک ماه سخت آماده کنند. ما در یک ماه باید 8 بازی سنگین پشت سر بگذاریم و خیلی مهم است که در آن مقطع کم نیاورده و شرایط فعلی را داشته باشیم.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش لیگ را جدی‌تر گرفته یا لیگ قهرمانان آسیا، گفت: من یک مثال می‌زنم اگر شما دو صندلی خالی کنارتان باشد، فقط روی یکی از آنها می‌نشینید؟ مسلما روی هر دوی آنها خواهید نشست. ما نگاه‌مان به بازی‌هایی که در آن شرکت داریم به این شکل است و در هر دو جام نهایت تلاش خود را انجام خواهیم داد.

اولیویرا از بازیکنان تیمش به نیکی یاد کرد و گفت: اگر شما خبرنگاران نسبت به بعضی از بازیکنان انتقاد دارید، من باید بگویم در حال حاضر بهترین نفرات دنیا را در اختیار دارم. من دیگر نمی‌توانم بازیکنی به لیست خود اضافه کنم پس باید به داشته‌های خود ایمان داشته باشم و آنها را جزو بهترین‌ها بدانم، چه بازیکنانی که در زمین هستند و چه نفراتی که روی نیمکت می‌نشینند همگی در تمرینات تلاش خود را می‌کنند تا برای تیم مفید باشند. بازیکنانی هم که به آنها بازی نمی‌رسد همیشه باید خود را آماده نگه دارند تا هر موقع به آنها فرصت رسید بتواند خواسته‌های کادرفنی را در زمین اجرا کند.

وی درباره اظهارات حمید درخشان مبنی بر اینکه خستگی و اشتباهات داوری باعث شکست تیمش شد، نیز گفت: پرسپولیس روز سه‌شنبه با بنیادکار بازی کرد اما ما روز چهارشنبه به مصاف تیم الاهلی امارات رفتیم پس ما یک روز کمتر استراحت کردیم، شاید آنها خسته بودند اما ما توان بدنی‌مان و قابلیت کاری‌مان بهتر از آنها بود که توانستیم بازی را ببریم. در واقع تراکتورسازی به خاطر بازی خوب خود و سازماندهی بهترش برنده بازی شد.
مرجع : تسنیم