کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ادمه ناکامی‌های پرسپولیس و فولاد؛

نفتي‌ها، صدر را از استقلال پس گرفتند

نگاهي گذرا به 3 ديدار پاياني هفته 22

18 اسفند 1393 ساعت 7:27

گروه ورزشی: در ادامه هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر دو تیم نفت تهران و گسترش فولاد تبریز امروز (یکشنبه) از ساعت 16 در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند که نفتی‌ها با نتیجه 2 بر یک به برتری رسیدند.


نفت تهران 2-1 گسترش فولاد
گل میهمان را پیمنتا بازیکن برزیلی این تیم در دقیقه 1+45 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و گل‌های میزبان هم توسط علی قربانی در دقیقه 55 و ارسلان مطهری در دقیقه 89 زده شد تا شاگردان منصوریان بار دیگر صدرنشین شوند. نفت تهران با این پیروزی 42 امتیازی شد و صدرجدول را از استقلال پس گرفت.

فولاد خوزستان 0-0 پیکان؛ توقف فولاد مقابل پیکان
دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پیکان که از ساعت 16:30 در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز شد، در نهایت با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید تا کماکان اسکوچیچ و یارانش در روند ناکامی‌های خود در لیگ باقی بمانند. این بازی در نیمه نخست موقعیت چندان خطرناکی نداشت و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند. در نیمه دوم هم زور هیچ کدام از دو تیم بر دیگری نچربید تا در نهایت بازی با همان نتیجه به پایان برسد. جی‌لوید ساموئل از پیکان و اسماعیل شریفات با کارت زرد داور جریمه شدند. فولاد خوزستان با این نتیجه 38 امتیازی شد و پیکانی‌ها در پایان این هفته 22 امتیازی شدند تا همچنان در انتهای جدول خطر سقوط را احساس کنند.

تراکتور سازی 1-0 پرسپولیس؛ پرسپولیس بازهم به تراکتور باخت

در ادامه بازی های هفته بیست و دوم لیگ برتر، دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند. که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور سازی به پایان رسید.

شاگردان درخشان که در آسیا موفق بودند با روحیه خوبی به مصاف تراکتورسازی رفتند، پرسپولیس ابتدا نیمه اول را خوب آغاز کرد و طی حملاتی روی دروازه تراکتورسازی داشت، خطر جدی را روی دروازه تراکتورسازی ایجاد کرد ولی موفق به گل زنی نشد تراکتورسازی نیز در این نیمه دست و پا بسته نشان نداد و حملاتی خطرناکی روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد ولی آنها هم نتوانستند از موقفعیت های بدست آمده استفاده کنند و نیمه اول با نتیجه صفر صفر به پایان رسید.

تراکتورسازان که درخانه بازی می کردند در نیمه دوم فشار را بیشتر و بیشتر کردند تا در دقیقه 62 شاهین ثاقبی برای تراکتورسازان گل زنی کرد. تراکتوری ها که انگیزشان با زدن گل بیشتر شده بود ادامه بازی را در دست گرفتند و چند حمله خطرناک روی دروازه پرسپولیس ایجاد کردند که روی درخشش مدافعان پرسپولیس توپ از منطقه خطر دور شد. پرسپولیس در ادامه طی حملاتی داشت توانست چند موقعیت خطرناک روی دروازه تراکتورسازان ایجاد کرد که روی اشتباهات فردی از دست رفت. این دیدار در انتها با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور سازی به پایان رسید.


کد مطلب: 71643

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/71643/نفتي-ها-صدر-استقلال-گرفتند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir