به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۵
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ ساعت ۲۰:۱۴
کد مطلب : ۷۱۹۶۴
نیمه نهایی لیگ برتر والیبال؛

جدال پیکان و شهرداری به دیدار سوم کشید

گروه ورزشی: دال دو تیم والیبال شهرداری تبریز و پیکان تهران برای صعود به دیدار نهایی لیگ برتر والیبال با شکست پیکان در تبریز به دیدار سوم کشیده شد.
جدال پیکان و شهرداری به دیدار سوم کشید
به گزارش ایرنا، دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال امروز (چهارشنبه) با دو دیدار در شهرهای مشهد و تبریز پیگیری شد. در سالن شهید اقدمی شهر تبریز از ساعت 17 دو تیم شهرداری تبریز و پیکان تهران در دومین مسابقه امروز به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه سه بر دو به سود شهرداری تبریز به پایان رسید.

تیم پیکان تهران که در مسابقه دور رفت در خانه والیبال تهران سه بر صفر به پیروزی رسیده بود، در ست های اول و سوم این مسابقه 25 بر 21 و 28 بر 26 به پیروزی رسید اما در ست های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 20 و 16 بر 14 مغلوب شهرداری تبریز شد تا جدال دو تیم به مسابقه سوم کشیده شود.

محمد حسن سنوبری، علیرضا بهبودی، اکبر ولایی و مهدی مرندی از بازیکنان تاثیر گذار تیم شهرداری تبریز در این مسابقه بودند. محمود حداد و محمد حسن خوشدل از سوی سازمان لیگ و کمیته داوران فدراسیون والیبال بر این دیدار نظارت داشتند و حمید راهجردیان و داود نافعی نیز به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

در نخستین مسابقه امروز تیم شهرداری ارومیه در مشهد میزان خراسان را سه بر یک شکست داد و به دیدار نهایی راه یافت. مسابقه سوم دو تیم پیکان و شهرداری تبریز روز یکشنبه 24 اسفندماه در خانه والیبال تهران برگزار می شود تا پیروز این میدان حریف شهرداری ارومیه در دیدار نهایی شود. دیدار رده بندی و نهایی لیگ برتر والیبال نیز روز چهارشنبه 27 اسفندماه در سالن فدراسیون والیبال در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.