کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روز درخشان تبریزي‌ها با شش گل

شکست سنگین فولاد خوزستان در تبريز

21 اسفند 1393 ساعت 17:43

گروه ورزشي: تیم فوتبال تراکتورسازی با برتری مقابل راه آهن به صدر جدول رده‌بندی رقابتهای لیگ برتر صعود کرد.


تراکتورسازی امروز پنجشنبه در چارچوب هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه شهر قدس مقابل راه آهن به برتری ۳ بر صفر رسید. فرید بهزادی کریمی در دقیقه ۴۳ ، مهدی کیانی دقیقه 85 و لوسیانو ادینهو 87 پنالتی برای راه آهن گل زدند. تراکتورسازی با این پیروزی ۴۴ امتیازی شد و به صدر جدول رده‌بندی رقابتها صعود کرد.

در دیگر بازی برگزار شده، فولاد خوزستان در زمین گسترش فولاد تبریز متحمل شکست سنگین ۳ بر یک شد. جابر انصاری دو بار در دقایق ۹ و ۶۵ و مگنو باتیستا (۳۷- پنالتی) برای گسترش گل زدند و محمد قاضی در دقیقه ۷۲ یکی از گل‌ها را جبران کرد.

شرح گل:
1 ـ صفر (گسترش فولاد): جابر انصاری مهاجم گسترش فولاد با یک حرکت انفرادی زیبا در دقیقه 9 گل اول این بازی را وارد دروازه فولاد کرد و تیمش را از حریف قرمزپوش پیش انداخت.
2 - صفر : خطای بدرلو روی درویشی گسترش فولاد را صاحب یک ضربه پنالتی کرد و مگنو باتیستا این ضربه پنالتی را خلاف جهت حرکت سلیمی به گل دوم آبی پوشان تبریزی تبدیل کرد.
3-0(گسترش)شوت جابر انصاری از پشت محوطه جریمه با اشتباه سلیمی دروازه بان فولاد به نحو عجیبی وارد دروازه این تیم شد تا سومین گل گسترش رقم بخورد.
3-1(گسترش) محمد قاضی با کنترل سینه و شوتی سرضرب از فاصله از 10 متری در محوطه جریمه به زیبایی فاصله را به دو گل کاهش داد.

شرح بازی:
گسترش فولاد با درخشش جابر انصاری مهاجم سرعتی خود شکستی دیگر را به فولاد تحمیل کرد و از انتهای جدول فاصله گرفت.
گسترش که به 3 امتیاز این بازی نیاز داشت، از همان ابتدای بازی با ارائه یک بازی تهاجمی فولاد را به عقب راند و در نیمه اول 2 بار به گل رسید، آنها سپس در نیمه دوم گل سوم را هم به ثمر رساندند تا کار قهرمان فصل پیش لیگ‌برتر را یکسره کنند. البته فولاد می‌ توانست شکست سبک تری در تبریز داشته باشد اما مهدی بدرلو نتوانست یک پنالتی را به ثمر برساند. فولاد با این شکست به ناکامی خود در لیگ‌برتر فوتبال ایران ادامه داد، آنها از هفته بیستم به مدت 4 هفته است رنگ پیروزی را ندیدند و در این مدت 3 شکست را هم پذیرفته اند که این موضوع در کارنامه دراگان اسکوچیچ بی سابقه است.

اتفاق ویژه:
کوروش بختیاری زاده مربی فولاد به خاطر اعتراض شدید از روی نیمکت اخراج شد.
بهترین فرصت هدر رفته تیم فولاد خوزستان، پنالتی دقیقه 67 بود. خطای مجمد ابراهیمی روی اسماعیل شریفات یک ضربه پنالتی برای فولاد به همراه داشت که مهدی بدرلو توپ را به تیر افقی دروازه گسترش فولاد زد.

بهترین بازیکن:
جابر انصاری مهاجم گسترش با دو گلی که در بازی امروز به ثمر رساند ستاره میدان بود. همچنین محمدامین درویشی هم خوب کار کرد و بارها مدافعان فولاد را عذاب داد.

حاشیه‌های بازی:
*پس از به صدا درآمدن سوت نیمه اول بازی، بازیکنان تیم فولاد به ویژه احمد آل نعمه به سمت داور حمله ور شده و به او اعتراض می کردند که اسکوچیچ دخالت کرده و آنها را از داور دور و پس از آن دقایقی با داور و کمک داور صحبت کرد.

نکته:
دو تیم گسترش فولاد و تراکتورسازی تبریز با به ثمر رساندن 6 گل در دو مسابقه روز خوبی را برای فوتبال شهرشان رقم زدند. این دو باعث شد تراکتورسازی به صدرجدول برسد و گسترش فولاد از انتهای جدول فاصله بگیرد.
برنامه ادامه دیدارهای هفته بیست و سوم به شرح زیر است:
جمعه ۲۲ اسفند ۹۳
* استقلال خوزستان - صبای قم، ساعت ۱۶:۳۰، ورزشگاه غدیر اهواز

دوشنبه ۲۵ اسفند ۹۳
* پیکان تهران - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت ۱۵:۳۰، ورزشگاه شهدا شهر قدس
* سپاهان اصفهان - پدیده مشهد، ساعت ۱۵:۳۰، ورزشگاه فولادشهر اصفهان

جمعه ۱۴ فروردین ۹۴
* سایپا البرز -ملوان بندرانزلی، ساعت ۱۷، ورزشگاه انقلاب کرج


کد مطلب: 72043

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/72043/شکست-سنگین-فولاد-خوزستان-تبريز

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir