کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امروز مصاف ديدني منچستریونایتد - تاتنهام

طرفداری , 24 اسفند 1393 ساعت 8:09

گروه ورزشی: تیم‌های منچستر یونایتد و تاتنهام امروز يكشنبه در هفته بیست و نهم از سری مسابقات لیگ برتر انگلستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


این بازی از اهمیت بسیار بالایی برای تیم هایی که در کورس قرارگیری در جمع چهار تیم برتر لیگ هستند، برخوردار است. مخصوصاً این بازی برای تاتنهام اسپرز بسیار مهم است، چرا که آن ها برای اینکه در کنار منچستر یونایتد، لیورپول و آرسنال به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ قهرمانان در نظر گرفته شوند، نیازمند برد هستند. در این میان، میزبان به دنبال کسب یک برد برای فراموشی شکست تلخ در برابر آرسنال و حذف شدن از اف‌ای کاپ خواهد بود. آن ها در ورزشگاه خودشان توسط تیمی که سال ها در کسب پیروزی در آنجا ناکام مانده بود، مغلوب شدند. این هفته تیمی به اولدترافورد می آید که طی دو فصل گذشته در اینجا پیروز بوده و به همین خاطر با اعتماد به نفس بالایی قدم به زمین خواهد نهاد. بازی جذابی را شاهد خواهیم بود؛ جدالی که نتیجه اش در تعیین چهار تیم برتر پایان فصل تأثیر بالایی خواهد داشت.

منچستر یونایتد این فصل چشم نواز بازی نکرده اما توانسته است با کسب امتیازات کافی، شانس خود را برای حضور در فصل بعد لیگ قهرمانان حفظ کند. تفاوت میان لوئیس فن خال و دیوید مویس در این است که لاله آهنی می داند چگونه با تیم متوسط اش امتیازات کافی کسب کند. اگرچه بسیار ممکن است به سرمایه گزاری هنگفت آغاز فصل اشاره کنند، اما نباید فراموش کرد که این تیم هنوز هم نقایص بسیاری، مخصوصاً در خط دفاعی، دارد و بازی دوشنبه با آرسنال مهر تأییدی بر این حرف بود، چرا که هر دو گل توپچی ها به خاطر ضعف خط دفاعی به ثمر رسیدند. سبک بازی به تدریج در حال تکامل بوده است و بیش تر شاهد بردن توپ از دفاع به خط میانی هستیم و این چیزی است که اوایل فصل به سختی رخ می داد. حضور مروان فلاینی می تواند بیش از آنکه مفید باشد، مضر باشد؛ زیرا به خاطر قامت بلندش، بازیکنان را وسوسه می کند تا پاس های بلند به سوی او بفرستند. این مسئله ای است که فن خال باید حل کند.

چند هفته پیش به نظر می رسید که تاتنهام فصل موفقی خواهد داشت. اما حذف از لیگ اروپا، شکست در فینال کپیتال وان کاپ و نتایج ناامیدکننده در برابر لیورپول و وست هم باعث شدند تا فصل شان از مسیر مطلوب خارج شود. تمام کردن فصل به شکلی قدرتمند و به چالش کشیدن چهار تیم برتر امری بسیار مهم برای این تیم است. گرچه مردم تاتنهام را مدعی جدی صعود به لیگ قهرمانان نمی دانند، اما آن ها در صورت پیروزی در مقابل یونایتد با این تیم هم امتیاز شده و فاصله شان با آرسنال رده سومی به چهار امتیاز می رسد. آرسنال به لطف برد امروز در برابر وست هم موقتاً با یک بازی بیش تر اختلاف خود را با اسپرز به هفت امتیاز افزایش داده است. همچنین آن ها می توانند طی هفته های آتی و در بازی ها مقابل لستر، برنلی و استون ویلا مجدداً فرم مناسبی پیدا کنند.

بازی رفت این دو در وایت هارت لین با تساوی بدون گل به پایان رسید. در آن بازی دو تیم نمایش پایاپایی را ارائه داده و هر کدام طی 90 دقیقه 9 شوت داشتند. هر دو تیم باید این هفته تهاجمی تر ظاهر شوند، چرا که بردن این بازی بسیار مهم است. اگرچه یک تساوی دیگر فاجعه نخواهد بود، اما باعث سقوط بیش از پیش سطح اعتماد به نفس هر دو تیم خواهد شد، مخصوصاً حالا که به بازی های پایان فصل رسیده ایم. در بازی فصل پیش در اولدترافورد، لندنی ها به لطف گل های آدبایور و اریکسن در مقابل تک گل ولبک با نتیجه 1-2 به پیروزی رسیدند.


کد مطلب: 72226

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/72226/امروز-مصاف-ديدني-منچستریونایتد-تاتنهام

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir