به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۲۴ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب : ۷۲۳۱۰

درخواست حماس از تشکیلات خودگردان

گروه بين الملل: یک عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) از تشکیلات خودگردان فلسطین خواست تا برای به ثمر نشستن گفت‌و‌گوهای آشتی ملی، رفتار خود را در قبال نوار غزه تغییر دهد.
درخواست حماس از تشکیلات خودگردان
موسی ابومرزوق تاکید کرد که به ثمر نشستن گفت‌وگوهای ملی و اجرای توافقنامه آشتی ملی ایجاب می‌کند که تشکیلات رام‌الله رویه خود را در قبال نوار غزه تغییر دهد. وی این پرسش‌ها را مطرح کرد که چرا عناصر سرویس های امنیتی تشکیلات رام الله اخبار و اطلاعات مقاومت را جمع آوری می کنند و آنها را اختیار دشمن صهیونیستی قرار می دهند و در نوار غزه دست به بمب گذاری می زنند و امنیت این منطقه را بر هم می زنند و علیه مقاومت و نوار غزه شایعه پراکنی می‌کنند و این شایعات را در رسانه‌ها منتشر می سازند؟

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) ضمن محکوم کردن این رفتارها و اقدامات ظالمانه، تصریح کرد: ما می دانیم که سرویس های امنیتی تتشکیلات رام‌الله درصدد سرکوب مقاومت در کرانه باختری هستند. وی خاطرنشان کرد: به رغم پافشاری صهیونیست‌ها بر تداوم بقای تشکیلات رام‌الله در کرانه باختری با ساختار کنونی‌اش و اعمال حاکمیت در این منطقه، اقدامات و رفتارهای این تشکیلات در نوار غزه که از چنگال اشغالگران صهیونیست آزاد شده است، عجیب است.
مرجع : ايسنا