به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۳۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۲۶ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۷۲۴۱۱

ستاره​هایی که اخیرا بچه​دار شدند/تصاویر

گروه فرهنگی: در این مطلب به سراغ افراد مشهوری رفتیم که به تازگی صاحب فرزند شدند. شور و نشاط ویژه ای در همه آنها تزریق شده بود که روند زندگی شان را تغییر داده است. البته فقط افراد مشهور نیستند که از وجود کودکشان خوشحال می شوند، بلکه تمام خانواده ها، به خصوص خانواده های پر مهر ایرانی اینگونه هستند.
«تیارا» دختر رضا صادقی متولد بهمن 92

تیارا خانم با سیزدهمین سالگرد ورودش به خانواده صادقی، نه تنها قلب شان را تسخیر کرده، بلکه اینستاگرام پدرش رو هم تبدیل به آلبوم عکس های خودش کرده است. جمله معروف «دخترها بابایی هستند» کاملا راجع به تیارا خانم و پدرش صدق می کند. این دختر کوچولوی بامزه از الان هواداری خواننده محبوب پاپ را تمرین میکند.

دو قلوهای مجید صالحی «آروین و حنا» متولد 93

آروین و حنا دوقلوهای مجید صالحی هستند. ما دقیقا تشخیص ندادیم که کدام حناست و کدام آروین اما فرض را بر این قرار می دهیم که سمت راستی حناست و سمت چپی آروین.

دختر ترانه علیدوستی «حنا»



دختر محسن یگانه «نگاه یگانه» متولد آبان 93

نگاه خانم که تنها 4 ماه دارد، زندگی محسن یگانه محبوب را حسابی تحت تاثیر خودش قرار داده است. قدیم ترها بچه ها کفش های پدر و مادرشان را می پوشیدند تا شکل آنها شوند اما محسن یگانه با قرار دادن این عکس که خودش را شبیه نگاه کرده، هوادارانش را در اینستاگرام غافلگیر کرد.

دختر علی کریمی «هیما»

پسرهای علی کریمی بالاخره صاحب خواهر شدند! آنها نیز درصدد این هستند که هیما خانم را از الان فوتبالی دو آتیشه کنند! اما چون او دختر جادوگر است باید در کمال وقار شادی پس از گل خود را، مانند این عکس نشان دهد!

پسر محسن چاووشی «زانکو» متولد تیر 93

زانکو پسر کنجکاو و کاوشگر خواننده محبوب، محسن چاووشی است. او را در عکس ها در حالت کشف و تفکر دیدیم! زانکوی 8 ماهه حسابی به پدرش رفته است!

پسر احسان خواجه امیری «آرشان»

آرشان حسابی پدرش را از هوش و حواس برده! او با انتشار این عکس برای هوادارانش نوشت: «من و آرشان خونه ایم و حوصله مون سر رفته» آرشان هنوز آنطور که باید و شاید، حرف نمی زند اما به حرف که بیاید، همانطور که مدل موهایش شبیه مدل موهای پدر است، صدایش هم شبیه صدای پدر خواهد شد.

دختر بیژن بنفشه خواه «یاسمین»

یاسمین دختر بیژن بنفشه خواه کمتر از راز برخوردار است! در مورد ایشان هم در جستجوها متوجه شدیم که آقای بنفشه خواه به تازگی صاحب دختر شدند و تقریبا حدس زدیم که این دختر خانم زیبا 2 سال دارند و این عکس هم گویا عکس تولد 2 سالگی یاسمین خانم است.

پسر برزو ارجمند «جانیار»

جانیار پسر برزو ارجمند

پسر رضا حقیقی «علیرضا»

این پس و پدر فوتبالیست!

دختر کامبیز دیرباز «نیاز» متولد اردیبهشت 93

نیاز دیرباز دختر 9 ماهه کامبیز دیرباز است. او در اینستاگرام این عکس را منتشر کرد و نوشت: «نیاز بابا» جمله ای که علاقه شدید این بازیگر محبوب را به دخترش نشان می دهد.

دختر شاهرخ استخری «پناه»

پناه دختر بازیگر جوان شاهرخ استخری است.

پسر احسان کرمی «نیک مهر» متولد مهر 93

وقتی مهر و محبت از اسم و فامیل پدرش لبریز است، پسر هم این صفحات را ارث می برد. نیک مهر 5 ماهه نیز از الان تصمیم گرفته است که حسابی هوای پدرش را داشته باشد!
مرجع : مجله دیده بان