به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب : ۷۲۵۷۳
در انتظار جشن

امشب بارسلونا - منچسترسیتی در نوکمپ

گروه ورزشي: در ديدار برگشت ليگ قهرمانان اروپا دو تيم بارسلونا و منچسترسيتي، امشب در ورزشگاه نوکمپ بارسلونا به مصاف يکديگر خواهند رفت.
امشب بارسلونا - منچسترسیتی در نوکمپ
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که به‌تازگی به صدر جدول لالیگا دست پیداکرده، انگیزه‌های ویژه‌ای برای بازی امشب دارد. شاگردان لوئیس انریکه، هفته‌های خوبی را پشت سر می‌گذراند. پس از پیروزی در دیدار رفت مقابل سیتی در اتحاد، آن‌ها موفق شدند در تمامی دیدارهای بعدی خود به پیروزی برسند تا با افت رئال مادرید و نتایج ضعیفی که شاگردان آنچلوتی کسب کردند، آبی اناری‌ها به صدر جدول بازگردند بارسا هر 3 بازی اخیر خود مقابل منچسترسیتی در چمپیونزلیگ را با پیروزی پشت سر گذاشته و تفاضل گل 6-2 از خود به ثبت رسانده است.
مونتویا و بوسکتس، قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود. بر خلاف بارسلونا، شاگردان پیگرینی به‌هیچ‌وجه روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند. پس از شکست مقابل بارسلونا، سیتی در 3 بازی بعدی خود، 2 شکست دیگر متحمل شد تا هم اختلاف امتیاز در صدر جدول به 7 امتیاز با یک بازی بیشتر برسد و هم خطر تیم‌هایی پایین دستی نیز حس شود. با توجه به آمار و نتایج گذشته دو تیم، شانس سیتی روی کاغذ برای صعود بسیار کم خواهد بود.