به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۰۹ ساعت ۰۰:۳۰
کد مطلب : ۷۳۰۹۳
با کسب عنوان سوم آسیا،

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام جهاني

گروه ورزشي: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دیدار رده بندی مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی 2015 به مصاف تیم ملی لبنان رفت و با پیروزی بر این تیم ضمن کسب عنوان سوم آسیا، جواز حضور در جام جهانی را بدست آورد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام جهاني
به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در این دیدار که در دوحه قطر جریان داشت، با نتیجه هشت بر سه بر لبنان غلبه کرد. حسن عبدالهی، علی نادری، محمد احمدزاده، مصطفی کیانی، محمدعلی صادقی، مهران مرشدی زاده، محمد مختاری، سیدپیمان حسینی، محمدرضا حاجی پور و محمد مرادی 10 بازیکن تیم ایران در این مسابقه بودند. در نیمه نخست این مسابقه تیم ایران با دوگل حریف خود را شکست داد که محمد مرادی و محمد علی مختاری این گل ها را به ثمر رساندند.

در 12 دقیقه دوم این مسابقه تیم ایران با هنرنمایی علی نادری، محمد احمدزاده (دوگل) سه گل دیگر برای تیم ایران به دست آمد تا ساحلی بازان ایران در پایان این نیمه پنج بر دو از لبنان پیش بیافتند. دو گل تیم لبنان را محمد شکوه دروازده بان این تیم از روز ضربه خطا و بازیکن شماره 11 لبنان (میثم فتال) در نیمه دوم وارد دروازده ایران کردند.

در نیمه سوم این مسابقه، محمد احمدزاده سومین و چهارمین گل خود در این مسابقه و علی نادری از روی نقطه پنالتی سه گل دیگر برای ایران به ثمر رساندند. در این نیمه محمد مره نیز یک گل برای لبنان زد. میثم فتال بازیکن لبنان با کارت قرمز داور در این نیمه اخراج شد و سید پیمان حسینی دروازه بان ایران نیز مصدوم شد و جای خود را به دروازبان ذخیره محمدرضا حاجی پور داد. در نهایت تیم ایران موفق به شکست هشت بر سه لبنان شد تا با کسب مقام سوم آسیا به جام جهانی راه یابد. شاگردان اوکتاویو جمعه شب در مرحله نیمه نهایی فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا مقابل ژاپن مغلوب شد و از صعود به فینال بازماند.

تیم ملی عمان دیگر تیم صعود کننده به فینال قهرمانی آسیا بود که این دو تیم دیدار نهایی را امشب برگزار می کنند. سه تیم از اسیا جواز حضور در جام جهانی را دارد که دو سهمیه آن به تیم های عمان و ژاپن رسید و سهمیه سوم را هم ایران کسب کرد. جام جهانی فوتبال ساحلی 2015 در پرتغال برگزار می شود. تیم های بحرین، امارات، ازبکستان و چین به ترتیب به مقام های پنجم تا هشتم این رقابت ها دست پیدا کردند. این مسابقات از روز سوم فروردین ماه با شرکت 15تیم در چهار گروه در قطر آغاز شده بود.