به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۲
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۱۲ ساعت ۰۱:۱۹
کد مطلب : ۷۳۲۸۱
تساوی ایتالیا و انگلیس در یوونتوس استادیوم

نتايج كامل 20 ديدار دوستانه تيم‌هاي ملي

شكست 2-0 اسپانيا از هلند و پرتغال از كيپپ ورد!
گروه ورزشي: سه‌شنبه‌شب 20 ديدار دوستانه ملي در كشورهاي مختلف برگزار شد كه تيم ملي كشورمان در سوئد از ميهمان خود 3-1 شكست خورد.
نتايج كامل 20 ديدار دوستانه تيم‌هاي ملي
ديدار تيم‌هاي ايتاليا و انگليس در ورزشگاه اختصاصي يوونتوس با نتيجه تساوي 1-1 خاتمه يافت تا انگليس نتواند انتقام شکست از ايتاليا در جام جهاني را بگيرد.
ایتالیا و انگلیس تقریبا 10 ماه پس از رویارویی در جام جهانی یک بار دیگر این بار در قالب یک بازی دوستانه در شهر تورین به مصاف هم آمده بودند. ایتالیا در آن بازی 2-1 پیروز شده بود.دو تیم که از شرایط تقریبا خوبی در مرحله مقدماتی یورو 2016 برخوردارند، با ترکیبی تقریبا آشنا مقابل یکدیگر قرار گرفتند. انگلیس از هری کین و رونی در خط حمله و ایتالیا نیز از زوج ادر و گراتزیانو پله در فاز تهاجمی خود اسفاده می کرد.

بازی در نیمه اول یک بازی پرهیجان بود و هر دو تیم فرصت های خوبی برای گلزنی به دست آوردند اما این ایتالیا بود که از یک موقعیت خود به خوبی استفاده کرد و توسط گراتزیانوله به گل دست یافت. در دقیقه 29 بازی بود که پله سانتر زیبای کیه لینی از چپ را با ضربه سری دقیق، به گوشه دروازه انگلیس فرستاد. مهاجم ساوتهمپتون با این گل ایتالیا را از میهمان پیش انداخت.

انگلیس مطابق انتظار برای زدن گل تساوی جلو کشید اما فرصت قابل ذکری برای زدن گل به دست نیاورد تا نیمه اول با تک گل پله به سود ایتالیا خاتمه یابد. نیمه دوم را ایتالیا هجومی آغاز کرد و در دقیقه 49 می توانست توسط ادر به گل دست یابد اما این بازیکن در مصافی تک به تک توپ را به پای هارت کوبید و در برگشت نیز پله دروازه را کج دید و ضربه او به بیرون رفت. در ادامه انگلیس روی حرکت گیبز و پاس به جلوی این بازیکن می توانست به گل دست یابد اما مهاجمان انگلیس نتوانستند به موقع به این توپ برسند و بوفون این موقعیت خطرناک را بی اثر گذاشت.

در دقیقه 64 بهترین فرصت گلزنی را وین رونی از دست داد تا انگلیس نتواند به گل تساوی دست یابد. سانتر بلند گیبز از چپ در شرایطی تک به تک با بوفون به وین رونی رسید اما ضربه محکم کاپیتان انگلیس را دروازه بان ایتالیا به خوبی دفع کرد. پس از اینکه ایموبیله یک فرصت خوب گلزنی را برای ایتالیا از دست داد، آندرس تاونزند، بازیکن تاتنهام روی یک غافلگیری موفق شد گل تساوی انگلیس را به ثمر برساند. او پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و پس از جا گذاشتن مدافع مستقیم خود با شلیکی سهمگین توپ را دور از دستان بوفون به گل تبدیل کرد. این سومین گل ملی تاونزند بود.

دو دقیقه بعد، باز هم وین رونی صاحب موقعیت گلزنی شد اما این بارهم در مقابل بوفون ناکام ماند تا نبرد رودرروی دو کاپیتان، بازهم به نفع کاپیتان ایتالیا خاتمه یابد. انگلیس در نیمه دوم آشکارا بهتر از ایتالیا بازی می کرد و فرصت های گلزنی خطرناکتری به دست می آورد. دقیقه 84 بازی بود که ایتالیا صاحب بهترین موقعیت برای زدن گل دوم شد. یک و دوی عالی آنتونلی و ایموبیله، این بازیکن میلان را با هارت تک به تک کرد اما ضربه پای چپ آنتونلی، با اختلاف بسیار اندکی از کنار تیرک عمودی به بیرون رفت. سه دقیقه وقت اضافه نیز حاصلی برای دو تیم نداشت تا بازی با تساوی 1-1 خاتمه یابد.

شكست 2-0 اسپانيا از هلند و پرتغال از كيپپ ورد!
ديدارهاي دوستانه سه‌شنبه شب:
ژاپن5 - 1ازبكستان
کره جنوبي1 - 0نيوزلند
چين1 - 1تونس
تاجيکستان2 - 3سوريه
ليختن اشتاين1 - 0سن مارينو
عراق1 - 0جمهوري دموکراتيک کنگو
استوني1 - 1ايسلند
سوئيس1 - 1آمريکا
روسيه0 - 0قزاقستان
موريتاني2 - 0نيجر
سوئد3 - 1ايران
اوكراين1 - 1لتوني
لوکزامبورگ1 - 2ترکيه
اتريش1 - 1بوسني
غنا1 - 1مالي
اسلواكي1 - 0جمهوري چك
ايتاليا1 - 1انگليس
هلند2 - 0اسپانيا
پرتغال0 - 2کيپ ورد