کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

این کوچولوها حالا ستاره شده​اند/تصاویر

برترین ها , 18 فروردين 1394 ساعت 0:11

گروه فرهنگی: هر اطلاع کوچکی درباره گذشته و حال ستاره ها برای شما جالب است؟ پس حتما دلتان می خواهد بدانید این چهره های معروف که این روزها عکس هایشان همه جا، از روی روزنامه ها و مجلات و سایت ها گرفته تا دیوار اتاق نوجوان ها، دیده میشوند در کودکی و پیش از رسیدن به موقعیت فعلی چه شکلی بوده اند.


1. این پسر کوچولوی تپل که اسم واقعی اش ویلیام است ولی با نام وسطش شناخته می شود کسی نیست جز «برد پیت»، ستاره محبوب!




2. این خانم جوان که هنرپیشگی را از سن 11 سالگی شروع کرده و تا به حال 6 بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده، «کیت وینسلت» است.




3. چهره این دختر بچه معصوم اصلا نشان نمی دهد که قرار است روزی خواننده و هنرپیشه ای جنجالی مثل «جنیفر لوپز» شود.




4. این دختر بچه شیرین و دوست داشتنی حالا دیگر «دوشس کمبریج» شده و در انتظار دومین فرزند خود است. «کیت میدلتون» همین روزها برای بار دوم مادر خواهد شد.




5. این خانم کوچولو حالا دیگر یک هنرپیشه معروف شده است که روزگاری همسر «تام کروز» نیز بوده است. او «کیتی هولمز» است.




6. اصلا به نظر نمی رسد که این دختر جوان روزی یکی از سوپراستارهای دنیای موسیقی شود. «بیانسه» این روزها بسیار زیباتر از این عکس شده است.




7. او در 15 سالگی مدرسه را رها کرد و با مادرش به هالیوود رفت تا وارد دنیای هنرپیشگی شود. با «بروس ویلیس» ازدواج کرد ولی خیلی زود از او جدا شد. «دمی مور» حالا دیگر یک ستاره تمام عیار است.




8. با وجود این همه شیطنتی که در این عکس از چهره او می بارد، «دیوید بکهام» حالا دیگر مردی خوش تیپ و پدری خوب برای 4 فرزندش است.




9. خود این دختر کوچولو هم فکر نمی کرد که روزی این لبخند با دندان های فاصله دار تبدیل به زیباترین لبخند در هالیوود شود. «جولیا رابرتز» امروز یکی از معروف ترین ستاره های هالیوودی است.




10. این خانم جوان که در خانواده ای معروف در هالیوود به دنیا آمده بود با وجود این که در دانشگاه نیویورک پذیرفته شده بود تصمیم گرفت به هنرپیشگی روی بیاورد. او «کیت هادسون» است!




11. این دختر بچه حالا تبدیل به یکی از غول های دنیای موسیقی شده است و مادر 4 فرزند است. «مدونا» همیشه آماده برای جنجال راه انداختن آماده است.




12. پس از انتخاب شدن به عنوان خوش تیپ ترین پسر مدرسه در دوران دبیرستان هیچ جای تعجبی وجود نداشت که آقای «متیو مک کانهی» روزی به عنوان «جذاب ترین مرد دنیا» انتخاب شود.




13. خیلی چیزها در این دختر جوان که حالا یکی از برجسته ترین ستاره های هالیوود است تغییر کرده اند، اما شاید از روی موهایش بتوان حدس زد که او «نیکول کیدمن» خودمان است.





14. به نظر شما این خانم جوان شبیه به ستاره راک یا یک سمبل مد است؟ نه؟ ولی خوب او امروز هر دوی این ها هست، این دختر معصوم «گوئن استفانی» است.




کد مطلب: 73840

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/73840/این-کوچولوها-حالا-ستاره-شده-اند-تصاویر

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir