به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۰
 
۳۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۲۲ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۷۴۱۴۲
در برنامه‌ای با عنوان «از رنجی که می‌بریم»

سعید جلیلی بیانیه لوزان را نقد می‌کند!

گروه سياسي: سعید جلیلی٬ رئیس سابق گروه مذاکره‌ کننده هسته‌ای ایران با گروه ۱+۵ پس از مدت‌ها سکوت قصد دارد در برنامه‌ای با عنوان «از رنجی که می‌بریم» به نقد و بررسی بیانیه «لوزان» بپردازد!
سعید جلیلی بیانیه لوزان را نقد می‌کند!
این برنامه از سوی انجمن اسلامي مستقل دانشگاه تهران (تشكل نزديك به گروه دلواپسان و پايداري) روز یک‌شنبه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. مسئولان برگزار کننده این برنامه اعلام کرده‌اند سعید جلیلی٬ مهرداد بذرپاش و سعید زیبا‌کلام (سه نفر از نزديكان به گروه پايداري) در این برنامه به نقد و بررسی بیانیه «لوزان» خواهند پرداخت. سعید جلیلی پس از به قدرت رسیدن حسن روحانی و کنار گذاشته شدن از ریاست گروه مذاکره کننده هسته‌ای ایران از سخنرانی درباره تیم مذاکره کننده هسته‌ای جدید خودداری کرده است. از جلیلی درباره توافق‌نامه «ژنو» نیز سخنرانی‌های بسیار اندکی موجود است که وی در این سخنرانی‌ها موضع‌گیری روشنی نکرده است.

تفکر «جبهه پایداری» در جامعه ایران بردی ندارد

در همين حال، محمد غرضی٬ نامزد انتخابات ریاست جمهوری دور یازدهم گفته است تفکر «جبهه پایداری» در جامعه ایران «برد» ندارد و سعید جلیلی یک چهره «نظامی» است که شکل «سیاسی» به خود می‌گیرد. وی در بخش دیگری از سخنانش گزارش‌ها در خصوص احتمال بازگشت محمود احمدی‌نژاد به عرصه سیاست و قدرت را سخن و خواسته اطرافیان وی دانسته تا خواست جامعه ایران.