به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۲۶ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۷۴۵۶۰

محصول جدید سونی با زوم ۳۰ برابر/تصاویر

گروه فناوری: شرکت سونی برای از میدان به درکردن دوربین‌های پیشرفته گوشی‌های هوشمند دو دوربین HX90V و WX500 را روانه بازار کرده که از توان زوم ۳۰ برابر برخوردارند.
محصول جدید سونی با زوم ۳۰ برابر/تصاویر
این دوربین‌ها همچنین از حسگرهایی برای عکاسی با دقت 18.2 مگاپیکسل بهره می‌برند. نکته مهم اپتیکال بودن توان زوم این دوربین‌هاست. دو دوربین یاد شده در اکثر موارد اشتراکات زیادی دارند و HX90V چند برتری محدود بر مدل دیگر دارد.
از جمله ویژگی های مشترک این دو دوربین می توان به حسگرهای Exmor R CMOS، پردازنده تصویری قدرتمند BOINZ برای ارتقای کیفیت پس زمینه تصاویر و قابلیت تصویربرداری ویدیویی با کیفیت Full HD اشاره کرد.
سازگاری با فناوری های وای – فای و حتی ان اف سی و همین طور کیفیت بالای عکاسی و فیلم برداری در شب در هر دو دوربین که به راحتی به اینترنت متصل می شوند وجود دارد.

HX90V با بهره گیری از نمایشگر لمسی OLED Tru-Finder EVF از امکانات متنوعی برای کنترل و مدیریت تصاویر برخوردار بوده و از جی پی اس هم برای برچسب گذاری خودکار عکس ها و ویدیوها نیز بهره می گیرد. دوربین‌های یاد شده یعنی HX90V وWX500 دو ماه دیگر به ترتیب با قیمت های 430 و 330 دلار در دسترس عموم قرار می‌گیرند.











مرجع : بازارخبر