به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۳۴
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۰۱ ساعت ۰۰:۲۶
کد مطلب : ۷۴۶۴

سه خبر در باره جوانفكر، ستوده و خزعلي

گروه سياسي: همسر نسرین ستوده از درگذشت مادر این وکیل زندانی خبر داد. 
رضا خندان در صفحه فیس بوک خود نوشت: شب یلدا برای مادر نسرین بی‌انتها شد. او که سادگی مرگ‌اش به صافی قلب مهربان اش بود. پدر نسرین ستوده نیز در مهر ماه سال ۸۹ و در پس از دو هفته از بازداشت این وکیل زندانی درگذشت. از سوي ديگر عبدالفتاح سلطانی، ديگر وکیل زندانی به دليل بیماری به بیمارستان سینا اعزام و با تشخیص پزشکان معالج در آنجا بستری شد.

جوانفکر در بیمارستان بستری شد
پسر علی‌اکبر جوانفکر از بستری شدن پدرش در بیمارستان آتیه به دلیل عارضه‌ قلبی خبر داد.
محمد جوانفکر در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این‌که پدرش از یک سال قبل به عارضه‌ی قلبی دچار بود، از اضافه شدن دردهای ستون فقرات و کلیه وی درطول مدت در زندان خبر داد.
وی همچنین خاطرنشان کرد که جوانفکر طول مدت سه روز مرخصی خود را برای درمان در بیمارستان سپری خواهد کرد و دوشنبه به زندان بازخواهد گشت. پزشک معالج جوانفکر نیز با تایید بستری شدن وی، اظهار کرد که جوانفکر در حال حاضر تحت معاینات و آزمایشات داخلی، قلب و ارتوپدی قرار دارد و پس از آزمایشات انجام شده، متخصصین، زمان درمان وی را تعیین خواهند کرد.

                                  اظهارات برادر مهدي خزعلي 

برادر کوچک مهدي خزعلی (سمت چپ در عكس) كه از خوانندگان جوان موسيقي به شمار مي‌رود گفت: قطعا مادر و پدر بنده از رویه‌ای که مهدی در پیش گرفته است، ناراحتند. او  در گفت و گو با خبرگزاري نسیم افزود: پدر من (آيت الله خزعلي) در ابتدای موضع‌گیری‌های مهدی بارها تلاش کرد که وی رویه خود را اصلاح کند اما بعد از اینکه مشاهده کرد مهدی قصد اصلاح ندارد از وی قطع امید کرد.
برادر مهدی خزعلی گفته است که وقتی به پدرم اطلاع دادند که ظاهرا مهدی اعتصاب غذا کرده، حاج آقا گفتند حتی اگر اعتصاب غدا بکند، حتی اگر از این اعتصاب غدا هم بمیرد من کاری با وی ندارم، نه حمایتی می کنم، نه سفارشی می کنم، نه پیگیر کارش هستم.
محمد حسین خزعلی که با نام سمیر زند در زمینه موسیقی مشغول به کار است، سابقه همکاری با شبکه‌های موزیک را در کارنامه خود دارد و برخی از ترانه های وی در شبکه های ماهواره‌اي پخش شده است. او می‌گوید صرفا به فعالیت های هنری مشغول است و افزود: من نه هم خط مهدی هستم، نه با وی هم جهت هستم، نه مثل او فکر می‌کنم و علاقه ای هم ندارم وارد سیاست بازی بشوم.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


ساحل
۱۳۹۱/۱۱/۲۴ ۱۴:۲۵
من خیلی صدای سمیر زند رو دوست دارم مخصوصا اهنگ محکوم ایشون رو (27808)
هانیه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۵ ۰۷:۳۷
به نظر من هم صدای سمیرعزیززیباست نه تنها در آهنگ محکوم بلکه در همه ی آهنگهای ایشان (148328)
سارینا
Romania
۱۳۹۳/۰۶/۰۱ ۰۱:۴۵
هم صدای خوبی دارن هم اهنگاشون خخخخخخخخخخخخخیلی قشنگه بخصوص اهنگ سرزده وخاص ایشون سمیر واقعا یه دونست (247673)