به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : ۷۴۹۱۵
مورینیو:

مثل مجرمان با منچسترسیتی رفتار می‌شود

گروه ورزشی: سرمربی چلسی به خاطر انتقادهای "ناعادلانه‌ای" که از بازیکنان و سرمربی منچسترسیتی می‌شود، صحبت‌هایی انجام داد.
مثل مجرمان با منچسترسیتی رفتار می‌شود
اختلاف منچسترسیتی با چلسی در صدر جدول به 12 امتیاز رسیده است. با این حال، ژوزه مورینیو بر این باور است انتقادهایی که از این تیم و مانوئل پیگرینی، سرمربی آنها می‌شود، ناعادلانه است.

مورینیو در این زمینه گفت: به هیچ وجه از فرم کنونی منچسترسیتی شگفت زده نمی‌شوم چون این اتفاق ممکن است برای هر تیمی بیفتد. چیزی که مرا متعجب می‌کند میزان انتقادها از این تیم است. آنها در سه سال گذشته دو بار فاتح لیگ برتر انگلیس شده و فصل گذشته هم دو جام در انگلیس را به خانه برده‌اند اما باز هم به این شکل انتقاد می‌شود. منتقدان طوری با آنها رفتار می‌کنند که گویی می‌خواهند آنها را داخل جهنم بیندازند. این‌طور به نظر می‌رسد که این تیم به هیچ وجه شایسته احترام نیست،‌ بازیکنان خوبی ندارد، مربی آنها هم بسیار بد است و در کل، تیم آنها یک افتضاح به تمام معناست. آنها اما قهرمان کنونی لیگ برتر انگلیس هستند. درک نمی‌کنم چه اتفاق‌هایی در حال رخ دادن است.

مورینیو افزود: از یک سو، بسیاری می‌خواهند در لیگ انگلیس تیم‌های زیادی برای قهرمانی بجنگند. خیلی‌ها نمی‌خواهند یک تیم در دو سال پیاپی بتواند عنوان قهرمانی را از آن خود کند و همه تیم‌ها را ببرد. خیلی‌ها می‌خواهند تیم‌های زیادی برای قهرمانی در لیگ بجنگند. چرا آنها نمی‌خواهند یک تیم در طول سه سال بتواند دو جام قهرمانی را از آن خود کند؟ خب، منچسترسیتی در این فصل نمی‌تواند عنوان قهرمانی را از آن خود کند اما آنها در پایان فصل گذشته قهرمان شدند. خیلی از مربیان هستند که هیچ جامی نمی‌برند اما زندگی ادامه دارد. در منچسترسیتی اما.... خیلی‌ها مانند مجرمان با سرمربی و بازیکنان این تیم رفتار می‌کنند. احساس می‌کنم این اتفاق‌ها عجیب هستند. سیتی اکنون قهرمان لیگ برتر انگلیس است و مردم هم از آن تیم انتظارهای زیادی دارد. این یک تناقض بزرگ است.
مرجع : ایسنا