به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۹:۲۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۲۹ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب : ۷۴۹۳۶

مذاکره کنندگان ايران پیشگامان صلح هستند

گروه سياسي: رییس ستادکل نیروهای مسلح گفت: مذاکره کنندگان هسته ای ایران سربازان دیپلماسی کشور و پیشگامان صلح بوده و با نیروهای مسلح یک دل و همزبانند.
مذاکره کنندگان ايران پیشگامان صلح هستند
سردار سیدحسن فیروزآبادی افزود: مسلما اگر دیپلماسی با شکست روبرو و جنگ محقق شود، آن زمان نیروهای مسلح به میدان نبرد آمده و دشمن را با اقتدار متوقف می کنند. وي در مورد واگذاری سامانه «اس 300» از سوی روسیه به ایران نیز تصریح کرد: در این رابطه با روسیه قرارداد رسمی به امضا رساندیم و تاکنون بخشی از پول آن را پرداخت کرده و مطمئن هستیم که رییس جمهوری روسیه که فردی منطقی و دنیا دیده است، طبق معاهده امضا شده با ایران رفتار می‌کند.

وی در باره تحولات یمن با اعلام اینکه جمهوری اسلامی ایران مدافع یمن مستقل و مردم سالار است، افزود: امروز بحث حوثی‌ها و غیرحوثی‌ها مطرح نیست، بلکه امروز ملت یمن بصورت یکپارچه در برابر دشمنان می‌جنگند. رییس ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران مدافع مردم مستقل و حکومت مردم سالار یمن است، بنابراین اگر آمریکا و عربستان نسبتی به ایران می‌دهند، این فرافکنی است.

سرلشکر فیروزآبادی در پاسخ به سووالی مبنی بر ادعای عربستان در زمینه کمک تسلیحاتی ایران به یمن نیز گفت: این ادعا خنده‌دار است زیرا همه می‌دانند این عربستان است که از طریق آمریکا تسلیحات مختلف را تهیه کرده و امروز علیه ملت مظلوم یمن به کار می‌برد.

مرجع : ايرنا