کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نامه وارده

ايجاد محدوديت‌هاي «وايبر» براي چيست؟

31 فروردين 1394 ساعت 9:13


گروه جامعه: يكي از كاربران بهارنيوز با ارسال نامه اي به سايت به ايجاد محدوديت هاي اخير در شبكه اجتماعي وايبر پرداخته و نوشته است: من یکی از طرفداران پایگاه خبری شما هستم و معمولا اخبار رو بیشتر از این طریق سایت شما و پایگاه خبری انتخاب پیگیری می‌کنم. بنده به دلیل از دست دادن شغلم در ایران بخاطر تحریم‌ها و اشتباهات بزرگ دولت احمدی‌نژاد، در حال حاضر در خارج از ایران کار میکنم و فقط و فقط برای تأمین معاش زندگی مجبور به ترک وطنم شده‌ام. پدر و مادر بسیار پیری دارم که از نظر عاطفی بسیار به آنها وابسته هستم و تنها راه ارتباطی ام با آنها به دلیل آشنا نبودن پدر و مادرم با کامپیوتر، از طریق نرم افزار وایبر روی گوشی همراهشان می‌باشد.

چند وقتی است که به دلایل نامعلوم این نرم افزار دچار مشکل شده و موجب قطع ارتباطم با پدر و مادرم شده است. قبلا نیز با وجود عدم اختلال در وایبر به دلیل پایین بودن سرعت اینترنت در ایران تأخیر چند ثانیه ای در رد و بدل شدن صدا وجود داشت ولی اکنون این اختلالات عملا موجب قطع ارتباط شده است. در صورتی که تماس هایم از طریق وایبر با دوستانم در دیگر کشورها نه تنها مشکلی نداشته بلکه تأخیر در ارسال صدا نیز اصلا وجود ندارد.

تنها راه حلی که به ذهنم رسید نوشتن این متن و ارسال آن به شماست که در صورت انتشار شاید مسئولان محترم و وزیر ارتباطات و رییس جمهور محترم از چنین مشکلاتی آگاهی پیدا کنند. برای من جای سوال است که چرا با اینترنت بسیار گران و بی کیفیت در ایران باز هم بعضی آقایان نگران استفاده مردم از نرم افزارهای اینترنتی هستند!؟ مگر آقایان خودشان از اینترنت استفاده نمی‌کنند؟ یا شاید اینترنت بسیار پر سرعت و بدون فیلترینگ در اختیار دارند که مشکلات مردم را درک نمی‌کنند!؟ این متن را منتشر کنید شاید مسئولان دلشان به رحم بیاید و فکری برای این مشکلات کنند. بسیار سپاسگزارم


کد مطلب: 75081

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/75081/ايجاد-محدوديت-هاي-وايبر-براي-چيست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir