به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۹
 
۲۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۰۲ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب : ۷۵۳۲۷

اين احمدی‌نژاد بود که نفت را ۱۴۰ دلار کرد!

گروه سياسي: یکی از فرماندهان حزب‌الله در حمايت از سياست خارجی محمود احمدی‌نژاد گفته است كه او بود که نفت را بشکه‌ای ۱۴۰ دلار کرد!
اين احمدی‌نژاد بود که نفت را ۱۴۰ دلار کرد!
سعيد قاسمی افزود: جمهوری اسلامی امروز باید تصمیم نهایی خود را بگیرد٬ در غیر این صورت باید در انتظار یک فاجعه در روز باشد. قاسمی با انتقاد از عملکرد تیم مذاکره کننده هسته‌ای نیز گفته آن‌ها یک بیانیه یک و نیم صفحه‌ای بعد از مذاکرات «لوزان» منتشر کرده‌اند که ۴۰ غلط املایی دارد! این فرمانده حزب‌الله در بخش دیگری از سخنان خود با تمجید از سیاست خارجی دولت احمدی‌نژاد در نفی هلوکاست گفته این سیاست بود که باعث شد نفت از بشکه‌ای ۷۰ دلار به ۱۴۰ دلار برسد اما براساس مدل دولت روحانی در حال حاضر نفت بشکه‌ای ۴۰ دلار شده است!

وي با بیان اینکه "بنیانگذار انقلاب (ره) یک مدل مبارزاتی را در 22 جلد صحیفه خود به جا گذاشته است که براساس این مدل تکلیف ما در نبرد آخر زمانی شفاف است"، گفت: اگر این مدل مبارزاتی از ابتدا تاکنون نرم افزاری شده بود، امروز داستان بهار عربی در مصر، تونس و الجزایر بعد از 35 سال از انقلاب اسلامی ایران اتفاق نمی افتاد و آن ها در ابتدای شروع کار نبودند... حتی زمانی که ایشان قطعنامه 598 را امضا کرد، و بیانیه ای نوشت و به قول امروزی ها «فکت شیت» خود را ارائه کرد، که نتیجه 40 تا 50 سال مبارزه است.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه "اعتراف می‌کنم موفق شدند که این تفکر را میان نسل جدید جا بیاندازند که نباید با استکبار مچ انداخت، افزود: مدل تفکر نهضت آزادی، مجاهدین خلق و مدل تفکر هاشمی مخالف مدل تفکر امام خمینی است... با همه انتقاداتی که به احمدی‌نژاد وارد است اما او با یک حرف در مورد هولوکاست 20 دلار قیمت نفت را افزایش داد؛ با سخنرانی در آمریکا 20 دلار دیگر قیمت نفت را افزایش داد؛ در حالی که براساس مدل دولت جدید نفت به 40 دلار رسید.

وی با بیاین اینکه "بنیانگذار انقلاب فرمودند: «جنگ ما جنگ عقیده است و جغرافیا و مرز نمی‌شناسد، باید در جنگ اعتقادی بسیج بزرگ سربازان اسلام را در جهان به راه بیندازیم.»"، گفت: ...کرکره این تفکر حضرت روح‌الله این قدر پایین کشیده شده است که بحرینه، الاحشانیه، قطیفیه و یمنیه در مشهد خانه گرفتند و از ترس شهرداری، نمای خانه قدیمی اما داخل خانه تیمی و تشکیلاتی دارد و در حوزه و دانشگاه به دنبال راهکار است تا پکیج نبرد آخر الزمانی که در این 37 سال زدید و موفق شده‌اید، آن را حفظ کنید، پیدا کند.

این فرمانده نظامی با اشاره به اینکه "با جشن پیروزی حق بر کفر و نفاق و آزادی کعبه از دست نا اهلان به مسجدالحرام وارد خواهیم شد"، گفت: اگر مدافعان حرم و نیز در عراق و یمن نبود، دو کوچه بالاتر از بیت رهبری، چهار راه جمهوری خط نبرد می‌شود. قاسمی به اظهارات اخیر هاشمی و بیان خاطراتی از حضرت امام اشاره کرد و تاکید کرد: حرف های امام خمینی در وصیت‌نامه و صحیفه ایشان برای ما سند است و خاطره‌گویی حاج اقا را سند قرار نمی‌دهیم.