کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رسیدن به توافق، یعنی جمع شدن بساط افراطیون

در مجلس دهم خبری از تندروها نیست

نامه نیوز , 7 ارديبهشت 1394 ساعت 11:00

گروه سیاسی: عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی می گوید مجلس دهم، مجلسی تشکیل شده از اصولگرایان اصلاح طلب و اصلاح طلبان اصولگرا خواهد بود که مشی اعتدالی را دنبال می کنند.


کمال‌الدین پیرموذن، نماینده اردبیل در مجلس با اشاره به احتمال رسیدن به توافق نهایی در مذاکرات هسته ای و تاثیر آن در انتخابات مجلس دهم، به خبرنگار نامه نیوز گفت: اولین تاثیر نهایی شدن مذاکرات ایران و 5+1، جمع شدن بساط افراطیون و خودَک پنداران سیاسی است. در نتیجه این موضوع قطعا اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل راهی مجلس دهم خواهند شد. وی اظهار داشت: در واقع می توان امیدوار بود که 80درصد بافت مجلس تغییر کند و بافتی جدید از اعتدالیون دو جناح شکل گیرد.

پیرموذن با بیان اینکه بی‌تردید بیاینه لوزان نهایی می‌شود، تاکید کرد: این همه ناراحتی و سنگ اندازی هایی که از جانب افراطیون می‌بینیم ناشی از نهایی شدن و به نتیجه رسیدن مذاکرات است. وی با اشاره به اینکه رهبری انقلاب اصولگرایی اصلاح‌طلبانه و اصلاح طلبی اصولگرایانه را راه نجات کشور دانسته‌اند، گفت: اصلاح طلبان اصولگرا یا اصولگرایان اصلاح طلب در مجلس دهم حضور پررنگ دارند و از افراطی‌هایی نظیر پایداری‌ها و دیگر افراطیون مخالف دولت خبری نخواهد بود.


کد مطلب: 75895

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/75895/مجلس-دهم-خبری-تندروها-نیست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir