به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ ساعت ۰۶:۴۸
کد مطلب : ۷۶۱۰۰
صعود دورتموند به فینال جام حذفی

رویای سه گانه بایرن‌مونيخ از دست رفت

گروه ورزشي: بایرن‌مونيخ برای دومین فصل پیاپی با هدایت پپ گواردیولا، از رسیدن به سه گانه باز ماند و بروسیا دورتموند با پیروزی مقابل بایرن در ضربات پنالتی، راهی فینال رقابت های جام حذفی آلمان شد.
رویای سه گانه بایرن‌مونيخ از دست رفت
در این دیدار دو تیم در وقت های قانونی و اضافی به تساوی 1-1 رسیدند و در ضربات پنالتی، این دورتموند بود که با پیروزی 2-0، راهی دیدار نهایی شد. باواریایی ها که در آخرین فصل حضور یوپ هاینکس در این باشگاه به یک سه گانه تاریخی دست پیدا کردند، امیدوار بودند با هدایت پپ گواردیولا این موفقیت را تکرار کنند اما برای دومین فصل پیاپی در رسیدن به این هدف ناکام ماندند. آنها فصل گذشته توانستند بوندس لیگا و جام حذفی را فتح کنند اما در نیمه نهایی چمپیونزلیگ مغلوب رئال شدند و از رسیدن به دیدار نهایی بازماندند. این فصل هم آنها توانستند در بوندس لیگا به قهرمانی برسند اما ديشب در نیمه نهایی جام حذفی مغلوب دورتموند شدند و حتی اگر چمپیونزلیگ را فتح کنند، نمی توانند کسب سه گانه را جشن بگیرند. سایت رسمی بایرن، برای گزارش بازی این تیم مقابل دورتموند، تیتر زد: "رویای سه گانه، در درام ضربات پنالتی مرد!"

فرانسه؛ پیروزی پرگل پاری سن ژرمن مقابل متز

پاری سن ژرمن با پیروزی 3-1 مقابل متز، بار دیگر فاصله اش با لیون در صدر جدول لوشامپیونا را به ‏‏3 امتیاز افزایش داد.‏ در این دیدار شاگردان لورن بلان کاملا برتر از حریف بودند و در نهایت ‏توانستند به سه امتیاز دست پیدا کنند.‏ ابتدای مارکو وراتی (25) و ادینسون کاوانی (42)، پی اس جی را پیش انداختند اما در ابتدای نیمه دوم، ‏مایگا (53) یکی از گل های خورده متز را جبران کرد.‏ ولی در ادامه، جیووانی فن در ویل (77)، بار دیگر برای پاریسی ها گلزنی کرد تا بازی در نهایت با ‏برتری 3-1 پاری سن ژرمن به پایان برسد. با این پیروزی، پی اس جی با 71 امتیاز در صدر جدول قرار ‏گرفت و لیون با 68 امتیاز، همچنان در تعقیب این تیم است.‏
نتايج كامل ديدارهاي ديشب فوتبال اروپا

هال سيتي1 - 0ليورپول
اودينزه1 - 2اينترميلان
بارسلونا6 - 0ختافه
بيلبائو1 - 1رئال‌سوسيداد
لوانته1 - 0کوردوبا
بايرن‎مونيخ1 - 1دورتموند
پاري سن ژرمن3 - 1متز