به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۰۹ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۷۶۱۶۱

مستمری ۸ میلیاردی برای کودکان شین آباد

گروه جامعه: نماینده سردشت و پیرانشهر گفت: مبلغ هشت میلیارد تومان در لایحه بودجه دولت برای مستمری سال ۹۴ دانش‌آموزان حادثه‌دیده شین‌آبادی به تصویب رسیده است.
مستمری ۸ میلیاردی برای کودکان شین آباد
رسول خضری درباره آخرین وضعیت دانش‌آموزان شین‌آبادی،‌ اظهار کرد: درمان دانش‌آموزان شین‌آبادی در بیمارستان حضرت فاطمه (س) صورت می‌گیرد. وی  تصریح کرد: مبلغ هشت میلیارد تومان برای تمامی دانش‌آموزان به عنوان مستمری سال ۹۴ در مجلس شورای اسلامی مصوب شد. خضری ادامه داد: این مبلغ در لایحه بودجه در ردیف تامین اجتماعی به نام دانش‌آموزان شین‌آبادی که ۲۶ نفر هستند، اختصاص یافته است.

وی یادآورشد: با والدین دانش‌آموزان شین‌آبادی در دفتر آقای نوبخت، سخنگوی دولت و معاون حقوقی ایشان ملاقاتی داشتیم تا مشکل این خانواده‌ها را که با بیمه ایران دارند، حل شود؛ هشت نفر از این دانش‌آموزان دیه کامل دریافت کرده‌اند و مابه‌التفاوت این دیه به مابقی دانش‌آموزان پرداخت خواهد شد. در بحث مستمری مادام‌العمر هر سال ردیف بودجه‌ای مشخص می‌شود که برای سال ۹۴، هشت میلیارد تومان است و ما درخواست افزایش تا ۱۲ میلیارد تومان را دادیم اما به دلیل کمبود بودجه در دولت، با هشت میلیارد تومان موافقت شد.
مرجع : مهر