به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۱۳ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۷۶۴۹۴

رشید مظاهری: مصدومیتم جدی نیست

گروه ورزشی: دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بخاطر احساس درد در ناحیه کشاله ران در جریان بازی با نفت مسجدسلیمان، تعویض شدم اما آسیب‌دیدگی چندان جدی نبود.
رشید مظاهری: مصدومیتم جدی نیست
رشید مظاهری  اظهارکرد: در بازی با نفت مسجد سلیمان با شایستگی توانستیم پیروز شویم. در نیمه اول حریف کاملا فضاهای خالی را پوشش می‌داد و به همین دلیل نتوانستیم گلی به ثمر برسانیم. وی افزود: اما در نیمه دوم با تلاش بازیکنان و درایت کادر فنی توانستیم 2 گل به ثمر برسانیم و برنده این دیدار حساس باشیم. به هر حال نفت در انتهای جدول قرار دارد و به این سادگی امتیاز نمی‌داد. خوشحالم هفته‌های متوالی است که شکست نخورده‌ایم و با این برد به رده چهارم صعود کردیم.

دروازه‌بان ذوب‌آهن با بیان اینکه مصدومیتش جدی نبود، تصریح‌کرد: در دقیقه 85 بود که احساس درد در ناحیه کشاله ران کردم و کمی ترسیدم؛ به همین دلیل درخواست بیرون رفتن از بازی را داشتم. خوشبختانه هیچ مشکل جدی برایم پیش نیامده و در دو بازی آینده می‌توانم برای ذوب‌آهن بازی کنم. مظاهری خاطرنشان کرد: از هواداران تشکر می‌کنم که به ورزشگاه آمده و تیم خود را تشویق کردند. امیدوارم تعداد هواداران بیشتر شود تا بازیکنان با دلگرمی بیشتری بازی کنند.
مرجع : ایسنا