به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۱:۰۰
 
۱۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۱۷ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب : ۷۷۰۶۷
معتمدی: انفصال از خدمتم کذب است

پرونده سازی علیه رئیس دانشگاه امیرکبیر

گروه علمی: رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با تکذیب خبر برخی رسانه‌ها مبنی بر محکومیت به انفصال خدمت و پرداخت جریمه نقدی ، تاکید کرد که در دوره ریاستش در سازمان پژوهش‌ها هیچ تخلفی صورت نگرفته است.
پرونده سازی علیه رئیس دانشگاه امیرکبیر
دکتر سیداحمد معتمدی در گفت و گو با ایسنا، گفت: دیوان محاسبات کشور نامه ای به سازمان پژوهش های علمی و صنعتی کشور زده مبنی بر اینکه ۱۸سال پیش که ریاست سازمان پژوهش های علمی و صنعتی کشور را بر عهده داشته ام، تخلفی صورت گرفته است. وی ادامه داد: از آنجایی که پرونده ها بعد از ۱۰سال در سازمان های دولتی امحا می شود، سازمان پژوهش ها اعلام کرده که چنین پرونده ای موجود نیست تا بررسی های لازم در این مورد صورت گیرد.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: اما پس از بررسی های صورت گرفته پرونده مورد نظر در سازمان پژوهش ها یافت شده و مشخص شد چنین تخلفی صورت نگرفته است. معتمدی با ابراز تعجب از طرح چنین موضوعاتی بعد از ۱۸سال، اظهار کرد: باید از دیوان محاسبات سوال کرد اگر این مساله مهم بوده چرا بعد از ۱۸سال می خواهند آن را بررسی کنند و اگر مهم نیست چرا بعد از ۱۸سال صحبت آن را پیش کشیده اند؟ وی تاکید کرد:من هر خبری مبنی بر انفصال از خدمت و پرداخت جریمه نقدی را تکذیب می کنم و تاکید می کنم که تخلفی صورت نگرفته است.