به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۴
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۱۸ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب : ۷۷۱۱۷
پاسخ تند مازيار ناظمي به هدايتي

هدایتی با عينک به بدهي‌هايش نگاه کند!

گروه ورزشی: مازيار ناظمي به نوشته حسين هدايتي پاسخ داد و گفت بهتر است او با عينک مردم به بدهي هايش نگاه کند تا حقيقت را ببيند.
يک پست ساده از مازيار ناظمي مدير روابط عمومي وزارت ورزش در اينستاگرامش توفاني به پا کرد. مازيار که دايي او را «آقاي ضبط صوت» خطاب مي کند، از بدهي 200 ميليارد توماني آقاي خريدار پرسپوليس سخن گفته بود.

مردي که پسر 20 ساله اش را وارد ماجراي خريد کرده تا اينگونه نشان دهد شرکتش بدون بدهي مي خواهد پرسپوليس را بخرد. چيزي که البته از سوي دولت رد شد و گزارش رسمي بانک مرکزي، اهليت اين گروه را براي خريد تيم محبوب پايتخت رد کرد.

هدايتي اما اين گفته ها را بر نمي تابد. او ادعا دارد بدهي معوق بانکي ندارد و در اينستاگرامش در اين باره نوشته است. در بندهايي مختلف توضيحاتي داده که مجموع بدهي هايش غير از 50 ميلياردي که يکي از املاکش دارد خيلي زياد نيست! گفته هايي که البته با آمار مراجع رسمي کشور در تضاد هستند.

هدايتي در متني که نوشته بود به شدت از مازيار ناظمي انتقاد کرده بود و درباره يک موي گنديده نوشته بود که ناظمي در پاسخ به آن در اينستاگرامش نوشته است:«ليست بدهي ها را که ديد گفت شرمنده عينکم نيست... حاجي بيا و مردم را با عينک درستي و حقيقت ببين.خدايا در اين ماه عزيز رجب بيا و تزوير را از دلهاي ما دور بفرما!»

ناظمي فارغ از کرسي اجرايي اش در دستگاه ورزش سالهاست که از طريق وبلاگ يا فيسبوکش هميشه اسنادي را منتشر مي کند که حاشيه هاي زيادي به همراه دارند. او اولين بار حرف هايي از دايي و مايلي کهن را در سال 2006 روي وبلاگش گذاشت .

بعدها اسنادي از دادکان، دايي، قلعه نويي و خيلي ديگر از اهالي فوتبال منتشر کرد که هر کدام شان موجي در فوتبال ايران به راه انداخته اند. او براي اين اسنادي که منتشر کرده البته با انتقاد اين فوتبالي ها هم مواجه شده و مثلا دايي صدايش مي کند آقاي ضبط صوت.